تاریخ انتشار: 1395/04/30 20:40
کد خبر: 272835

ماجرای درگیری تمرین پرسپولیس چه بود؟

محسن مسلمان امروز با لیدرهاى پرسپولیس درگیرى لفظى پیدا کرد که واکاوى خبرنگار ما ماجرا را به سمت طارمى برده است
ماجرای درگیری تمرین پرسپولیس چه بود؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، درگیرى لفظى مسلمان با لیدرهاى پرسپولیس ریشه در جدایى مهدى طارمى در تمرینات ابتداى فصل دارد؛ جایى که هواداران و لیدرهاى این باشگاه، خشمگین بابت جدایى آقاى گل به فحاشى و توهین علیه طارمى پرداختند. مساله اى که در تمرین این تیم باعث واکنش محسن مسلمان و درگیرى لفظى او با این عده شد. مسلمان همان زمان از هواداران و البته لیدرهاى باشگاه خواست تا زمانى که اینگونه علیه بازیکنى که براى آنها زحمت کشیده توهین مى شود، او را تشویق نکنند.

 

با بازگشت مهدى طارمى اما هواداران و البته لیدرهاى باشگاه به تشویق آقاى گل سابق پرداختند تا این مساله موجب تعجب مسلمان شود و او توجهى به تشویق روى سکوها توسط این لیدرهانداشته باشد.

 

امروز نیز لیدرها که از رفتار او شاکى بودند ابتدا با خواندن بیانیه اى مبنى بر اینکه بازیکن نباید گذشته خود را فراموش کند و یاد داشته باشد از طریق این تیم به فوتبال بازگشته کنایه اى به او درباره روزهاى ابتدایى فصل گذشته زدند و در ادامه به تشویق او پرداختند. تشویق او اما بعد این بیانیه باعث شد تا او همچنان بى تفاوت به آن به کار تمرینى خود ادامه دهد و در نهایت ماجرا به این درگیرى لفظى ختم شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka9jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد