تاریخ انتشار: 1395/09/12 10:02
کد خبر: 245629

به یاد ابراهیم‌زاده و گل‌محمدی

مصاف ذوب‌آهن و پیکان در ورزشگاه فولادشهر به یاد آخرین ملاقات این 2 تیم در نصف جهان یاد 2 سرمربی پیشین تیم اصفهانی را زنده می‌کند.
به یاد ابراهیم‌زاده و گل‌محمدی

به گزارش فرتاک ورزشی، ذوب‌آهن و پیکان امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر با هم دیدار می‌کنند. ملاقات قبلی آنها در اصفهان به بیش از 2 سال پیش بازمی‌گردد زمانی که تیم اصفهانی بیست و یکم شهریوماه 93 با تک‌گل مصطفی شجاعی میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
آن پیروزی اولین برد یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن بود که از قضا برابر تیمی به دست آمد که هدایت آن را سرمربی پیشین تیم اصفهانی یعنی منصور ابراهیم‌زاده بر عهده داشت. این 2 سرمربی ذوب‌آهن که حالا دیگر باید از هر دوی آنها با پسوند «پیشین» یاد کرد دوران موفقی را در ذوب‌آهن سپری کردند.
ابراهیم‌زاده با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی شد، در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت و البته مهم‌تر از همه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. گل‌محمدی هم با تیم اصفهانی 2 بار قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.
مصادف با روزهایی که مجتبی حسینی دوران موفقی را روی نیمکت ذوب‌آهن سپری می‌کند مصاف خانگی ذوب‌آهن با پیکان بهانه‌ای است تا به یاد آخرین رویارویی این 2 تیم در اصفهان از 2 سرمربی سابق این تیم یاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak78g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: ذوب‌آهن روزهای بد خود را فراموش کرده است