تاریخ انتشار: 1395/09/12 18:31
کد خبر: 245532

ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

نفت تهران که نتایج خوبی در هفته های گذشته کسب کرده بود در اهواز برابر فولاد شکست خورد تا شانس حضور در جمع مدعیان را از دست دهد.
ناراحتی دایی از شاگردانش بعد از باخت

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان علی دایی که در هفته های گذشته عملکرد خوبی با حضور در رتبه سوم جدول از خود به جا گذاشته بودند در هفته دوازدهم متحمل شکستی سنگین برابر فولاد خوزستان شدند تا جایگاه خود را در خطر ببینند.

علی دایی که بعد از این دیدار به شدت از عملکرد شاگردانش و البته کادر داوری گلایه داشت در تمرین امروز این تیم که در هوایی بارانی تهران برگزار شد از روحیه خوبی برخوردار نبود و اساس کار ریکاوری را به کادرفنی اش سپرد.

ایمان مبعلی نیز کاملا از چهره اش مشخص بود که بابت نیمکت نشینی در بازی روز گذشته ناراحت است و از اینکه نتوانسته در ترکیب اصلی برابر تیم سابق خود قرار گیرد گلایه داشت. هر چند علی دایی نیمکت نشینی این بازیکن را به دلیل تفکرات تاکتیکی و مبتنی بر بازی فیزیکی حریف در میانه میدان عنوان کرده بود.

محمد قاضی نیز در این بازی و در جنگ مدعیان آقای گلی کاملا قافیه را به مهاجم آماده این روزهای فولاد باخت و در همان عدد 7 باقی ماند تا ساسان انصاری با هت تریک به صدر جدول با 9 گل صعود کند. علی دایی از عملکرد این بازیکن نیز ناراضی بود و در اواسط نیمه دوم دستور تعویضش را صادر کرد.

نفتی ها خود را مهیای دیدار حساس این هفته مقابل تیم اوج گرفته گسترش فولاد تبریز خواهند کرد، باید دید علی دایی قادر به بازگرداندن روحیه شاگردانش خواهد بود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eob8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی تراکتورسازی - فولاد؛ ماموریت ویژه برای باز پس گیری صدر جدول