تاریخ انتشار: 1395/09/14 21:34
کد خبر: 245094

اتفاق های بد در انتظار باشگاه استقلال/هر کس ساز خودش را میزند

پیشکسوت استقلال تهران گفت: اعضای هیات مدیره استقلال هر کدام ساز خودشان را می‌زنند و هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند
اتفاق های بد در انتظار باشگاه استقلال/هر کس ساز خودش را میزند

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال استقلال تهران که در هفته‌های اول لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند رفته رفته موفق شد به روزهای خوبش برگردد و با برد مقابل صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر خودش را به جمع 5 تیم بالای جدول برساند.

حسن روشن در مورد نتایج خوب استقلال در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: «من بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم اما خوشحالم که این تیم در حال نتیجه گرفتن است و این امتیازات باعث می‌شود تا فشار روی کادر فنی استقلال کم شود. در حال حاضر هم وظیفه مدیران باشگاه است که به تعهدات خودشان عمل کنند تا این روند ادامه داشته باشد.»

وی ادامه داد: «هم کادر فنی و هم بازیکنان به خوبی وظایفشان را انجام می‌دهند. کادر فنی در تمرینات زحمات زیادی می کشد و بازیکنان هم در داخل زمین تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد، اما زمانی که مدیران تیم نتوانند به تعهدات مالی خودشان عمل کنند دوباره باید منتظر روزهای بد استقلال باشیم.»

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد هیات مدیره این باشگاه بیان کرد: «هیات مدیره استقلال در مقایسه با هیات مدیره پرسپولیس عملکرد ضعیفی دارد و یکی از دلایل نتیجه گرفتن سرخپوشان عملکرد خوب هیات مدیره این باشگاه است اما متاسفانه اعضای هیات مدیره استقلال هر کدام ساز خودشان را می‌زنند و هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند. در حال حاضر مشکل اصلی استقلال کادر اداری و هیات مدیره این باشگاه است.»

وی در مورد درگیری پیش آمده میان محمد خرمگاه و ساکت الهامی در جریان بازی استقلال و صبای قم افزود: «این درگیری‌ها در زمین بازی و خارج از آن طبیعی است و ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد.»

روشن در مورد بازی هفته آینده دو تیم استقلال و تراکتورسازی گفت: «من قطعا این بازی را تماشا نمی‌کنم اما امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد و حقش بود برنده دیدار باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yww7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاوه رضایی هنرمند است/ فکر نمی کنم، مطمئنم مدعی قهرمانی هستیم
خرمگاه: