تاریخ انتشار: 1395/09/15 13:09
کد خبر: 244994

​از هفته آینده به تمرینات ذوب‌آهن برمی‌گردم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به احتمال زیاد از هفته آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی بتوانم برای ذوب‌آهن بازی کنم.
​از هفته آینده به تمرینات ذوب‌آهن برمی‌گردم

به گزارش فرتاک ورزشی، قاسم حدادی‌فر در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: حدوداً 2 ماه است که در کرمان با رضا امینی‌زاد مربی بدنسازی ذوب‌آهن تمرین می‌کنم و مراحل درمانم به دوره بدنسازی رسیده است. از هفته آینده هم به اصفهان برمی‌گردم.
وی ادامه داد: به احتمال زیاد از هفته آینده کم‌کم تمریناتم را با تیم شروع خواهم کرد ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی بتوانم برای ذوب‌آهن بازی کنم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: ما تیم جوان و در عین حال با تجربه و خوبی داریم و این تیم در چند هفته اخیر شایستگی خودش را نشان داده است که امیدوارم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا این روند ادامه داشته باشد و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.
حدادی‌فر در پاسخ به سوالی در مورد جایگاه ذوب‌آهن در پایان فصل گفت: پیش‌بینی در این مورد بسیار سخت است ولی امیدوارم ذوب‌آهن بتواند با کسب نتایج خوب جایگاه شایسته‌ای به دست آورد.
وی در مورد هتریک مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی در 2 بازی پیایی تیمش افزود: این 2 نفر واقعاً بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند که قبلاً هم شایستگی خود را ثابت کرده بودند اما با این اتفاق بار دیگر به همه نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywwvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: ذوب‌آهن روزهای بد خود را فراموش کرده است