تاریخ انتشار: 1395/09/15 13:24
کد خبر: 244990

امیدهای قلعه‌نویی برای فتح دروازه رحمتی

از دست دادن دو امتیاز حساس مقابل پدیده و صدرجدول لیگ برتر، شاگردان امیر قلعه‌نویی به 3 امتیاز دیدار با استقلال محتاج کرده است؛ او در بازی جمعه تمام نفرات هجومی‌اش را به زمین می‌فرستد تا به پیروزی برسد.
امیدهای قلعه‌نویی برای فتح دروازه رحمتی

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی‌های استقلال و تراکتورسازی همواره جذابیت های خاص خودش را داشته است؛ خصوصا حالا که امیر قلعه نویی که همه جام های استقلال در لیگ برتر با حضور او کسب شده، روی نیمکت تراکتورسازی می نشیند. سرمربی تراکتورسازی امیدوار است اولین جام قهرمانی تاریخ لیگ برتر را برای تبریزی ها به ارمغان بیاورد و در این راه حتی باید برای پیروزی مقابل تیمی که سال ها برایش خون دل خورده نیز ایستادگی کند؛ استقلال.

تراکتورسازی در لیگ شانزدهم یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود که با 19 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد. در 19 گلی که این تیم در 12 بازی به ثمر رسانده، نه فقط مهاجمان که حتی مدافعانی مثل محمد ایرانپوریان نیز نقش چشمگیری داشته اند. به عبارت بهتر میل به حمله از هر چیزی بیشتر در تیم تحت امر قلعه نویی به چشم می آید. حضور نفراتی که چارچوب شناس های خوبی محسوب می شوند، می تواند یک برگ برنده مقابل تیمی باشد که موقعیت های زیادی را در این فصل از دست داده است.

فرزاد حاتمی؛ حساب ویژه روی بلندقامت ترین

بلندقامت ترین مهاجم لیگ برتر اگرچه در فصل جاری در امر گلزنی چندان موفق نکرده اما یکی از مهره های کلیدی تراکتور است. حاتمی در بازی قبل از سوی برخی هواداران تراکتور مورد اهانت قرار گرفت ولی این دلیل نمی شود که مقابل تیم سابقش انگیزه لازم را نداشته باشد. او در تیم هجومی قلعه نویی نقش یکی از مهاجم هدف را بازی می کند و بی تردید برای بازی روز جمعه حساب ویژه ای رویش باز شده است.

لوسیانو ادینیو؛ راه گل زدن به استقلال را بلد است

ادینیو معمولا راه گل زدن به استقلال را خوب بلد است؛ او حتی زمانی که در مس کرمان بازی می کرد و هدایت استقلال بر عهده امیر قلعه نویی بود نیز از گلزنی به استقلال غافل نمی شد. آماری 5 گل زده در 12 بازی برای مهاجمی که آقای گل لیگ چهاردهم است، چندان جالب به نظر نمی رسد اما قطعا نمی شود از این مهاجم برزیلی غافل شد. ادینیو این پتانسیل را دارد که با قراردادن خود در موقعیت گلزنی خط دفاع حریف را اذیت کند و بی تردید می تواند روز سختی را برای مدافعان استقلال رقم بزند.

محمد ابراهیمی؛ برای به دست آوردن دل قلعه‌نویی

اگرچه محمد ابراهیمی در بازی قبلی مقابل پدیده مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفت ولی کیست که نداند او چقدر برای این بازی مهم انگیزه دارد. ابراهیمی بعد از حدود دو سال غیبت در تراکتورسازی بار دیگر به این تیم برگشته و البته عملکرد بدی نیز از خود برجای نگذاشته است. ابراهیمی حالا بعد از مدت ها در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت؛ بازیکنی که پیش از این نیز سابقه گلزنی به استقلال را دارد، برای بازی روز جمعه انگیزه های متفاوتی خواهد داشت. ابراهیمی که یکی از بهترین پاسورهای لیگ هم به حساب می آید، برای به دست دل قلعه نویی(که او را خودخواه نامیده بود) به میدان می‌رود.

محمد ایرانپوریان؛ بوی گل می‌دهد

در لیگی که بازیکنانی مثل رامین رضاییان، وریا غفوری، حسین ماهینی، خسرو و حیدری و... توپ می زنند، شاید هیچ کس تصور نمی کرد از نظر آماری محمد ایرانپوریان خود را به عنوان بهترین مدافع راست ایران معرفی کند. او اما با گل های متوالی و پاس های گل آنچنانی خود توانسته ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر شود. ایرانپوریان با نفوذ هایش از جناح راست می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد . او نه تنها خودش هم نشان داده شانس خوبی برای گلزنی دارد که اگر برای تراکتورسازی پنالتی بگیرند، می تواند خیال تیمش را بابت گل راحت کند.

سروش رفیعی؛ هوشیار برای اثبات مجدد قابلیت‌ها

هافبک خوش تکنیک تراکتورسازی اگرچه هنوز وضعیتش در نیم فصل مشخص نیست اما بدون توجه به حواشی یک مهره تاثیرگذار برای تیمش است. رفیعی با ارسال های خود بارها گلسازی کرده اما اگر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، خیلی کم پیش می آید که آن را از دست بدهد. رفیعی که شایعه حضورش در استقلال هم مطرح شده بود، بی تردید انگیزه زیادی دارد. او که درباره اش گفته می شود چند پیشنهاد خارجی نیز دریافت کرده، در بازی پخش مستقیم سراسری جمعه هرچه در چنته دارد، می گذارد تا تیمش به گل برسد و موفق شود.

محمد نوری؛ به یاد گلزنی در دربی پایتخت

کاپیتان سابق پرسپولیس در دربی پایتخت دروازه استقلال را باز کرده و حالا بعد از نزدیک به دو سال به ورزشگاه آزادی برخواهد گشت و باز هم مقابل استقلال قرار می گیرد. نوری در فصل جاری هرچه زمان گذشت، بهتر شد و حالا یکی از مهره های اصلی قلعه نویی است. بی تردید این بازیکن باتجربه برای بازی روز جمعه یکی از امیدهای تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال محسوب می شود.

کرار جاسم؛ سرشار از انگیزه

هافبک عراقی تراکتورسازی ظاهرا تصمیم گرفته رفتار خوبی از خودش نشان دهد؛ کرار که روز گذشته بابت رفتارش در بازی با صبا و عملکرد نه چندان خوبش از امیر قلعه نویی و هواداران تراکتورسازی عذرخواهی کرد،در بازی روز جمعه نقشی کلیدی بازی خواهد کرد. کرار اگر فیکس هم نباشد در نیمه دوم می تواند روند بازی را تغییر دهد. او در استقلال دوران خوبی نداشت و شاید یک بازی انتقامی در روز جمعه انتظارش را بکشد. مسابقه ای که برای کرار سرشار از انگیزه و روحیه خوب است تا قابلیت های فنی اش را نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkkq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنانی که دغدغه منصوریان و قلعه‌نویی هستند