تاریخ انتشار: 1395/04/31 12:59
کد خبر: 272750

حقم را در پرسپولیس می گیرم

بازیکن فصل گذشته ملوان به دنبال دستیابی به جایگاهی فیکس در ترکیب پرسپولیس است؛ هر چند او در این راه رقیبانی باتجربه مثل احمدزاده و ماهینی را پیش روی خود می بیند
حقم را در پرسپولیس می گیرم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، صادق محرمی بازیکن جوان پرسپولیس که در این فصل به عنوان سهمیه زیر 23 سال به جمع سرخپوشان اضافه شده به دنبال دستیابی به جایگاهی ثابت در ترکیب شاگردان برانکو است و باید دید موفق خواهد شد خود را به تاکتیک های ذهنی سرمربی کروات نزدیک کند یا خیر. او در گفتگو با ایران ورزشی درباره شرایطش در این تیم توضیح داد که در ادامه خواهید خواند.

 

مهمترین چالش تو در پرسپولیس چیست ؟

چالش بزرگ پیش روی من محک زدن فوتبالم در تیم پرسپولیس است. درست است که ملوان هم تیم پرتماشاگری بود اما اینجا کوچکترین اشتباهت را همه می‌بینند و خیلی در چشم هستی و این کار را خیلی سخت می‌کند. حسین ماهینی هم که فوتبالیست خیلی خوبی است در این پست بازی می‌کند.

 

 سال قبل در ملوان تو زوج تو و ماهینی به عنوان مدافع راست و هافبک راست بازی می کردید. شرایط برای فصل جدید به همراه پرسپولیس چگونه است؟

 من هافبک راست بودم و با حسین خیلی خوب هستیم و او کمکم کرده. حسین هم از نظر اخلاقی و هم فنی بازیکن با کیفیتی است و تلاش می کنم از تجربه او برای بهتر شدن استفاده کنم.

 

چقدر امیدواری در بازی اول فیکس باشی و بعنوان جانشین رامین رضاییان هم در دفاع و هم هجوم به پرسپولیس کمک کنی؟

 باید تا روز بازی صبر کنیم. آقای برانکو اول روی کارهای دفاعی تاکید می‌کند. من دو سال دفاع راست نبودم. در واقع بعد از جام جهانی نوجوانان تبدیل به هافبک راست شدم و الان که یک خط عقب‌تر آمده‌ام یکسری نکات را برانکو گفته و بازی به بازی بهتر می‌شوم. باید در این پست بازی کنید تا بفهمید چقدر حساس‌تر و سخت‌تر است.

 

ظاهرا روی گل خونه به خونه هم مقصر بودی که برانکو به تو تذکر داده.

 مقصر صددرصد که نه اما از سمت من بود. برانکو هم چیز خاصی نگفت.

 

فکر می‌کنی با تغییرات زیادی که در خط دفاع پرسپولیس ایجاد شده نسبت به فصل قبل کمتر گل بخورید؟

 شما نمی‌توانید از قبل اتفاقات را پیش‌بینی کنید. همه می‌خواهند بهترین عملکردشان را ارائه کنند و همانطور که سیدجلال گفت زمان می‌برد تا هماهنگ شویم چون خیلی وقت نیست کنار هم تمرین می‌کنیم.

 

تعریف برانکو از تو هم خیلی جالب بود وقتی گفت جای رضاییان را پر می‌کنی.

 درست است. آقای برانکو همانطوری که من انتظار داشتم به جوان‌ها بها می‌دهد. همه به من می‌گفتند نرو پرسپولیس اما با شناختی که از برانکو داشتم و صحبت‌هایی که با برخی بازیکنان این تیم کرده بودم می‌دانستم هر کسی خوب باشد بازی می‌کند و اگر حقم باشد حتما می‌توانم بازی کنم.

 

جالب است که شماره 27 رضاییان را هم پوشیدی.

 من شماره انتخاب نکردم. باور کنید اصلا برای من فرقی نمی‌کرد. اتفاقا یکسری افراد در صفحات هواداری رضاییان گفته بودند چرا این شماره را برداشته‌ام اما من هیچ کاری نداشتم و برایم شماره فرقی نداشت. حتی اگر 100 را هم می‌دادند حرفی نداشتم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j8xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن رونمایی از پیراهن پرسپولیس برگزار می‌شود

دو ستاره پرسپولیس نیمکت نشین شدند
طارمی و ماهینی غایبان بزرگ بازی نخست