تاریخ انتشار: 1395/09/16 12:41
کد خبر: 244809

نباید اجازه دهیم استقلال ۳ امتیاز را بگیرد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل استقلال گفت: بازی سختی داریم، اما باید سه امتیاز را بگیریم.
 نباید اجازه دهیم استقلال ۳ امتیاز را بگیرد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد نوری  در خصوص دیدار روز جمعه تیمش برابر استقلال  اظهار داشت:

استقلال نسبت به ابتدای فصل از لحاظ سبک بازی و نتیجه‌گیری پیشرفت کرده است و در زمین خود از حمایت هواداران بهره می‌برد. البته ما تیمی نیستیم که در ورزشگاه آزادی تحت تأثیر قرار بگیریم، چون کادر فنی و بازیکنانی داریم که همه تجربه لازم را برای چنین بازی‌هایی دارند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای بازی تیمش برابر پدیده خراسان و شعار برخی از هواداران علیه فرزاد حاتمی تصریح کرد:

آنهایی که شعار دادند تعدادشان کم و در واقع تماشاگرنما بودند. فرزاد جزو بازیکنان متعصب تراکتورسازی است و همیشه برای تیمش با انگیزه زیادی بازی می‌کند. امیدوارم آن عده که چنین کاری انجام دادند، متوجه اشتباه‌شان شده باشند.

نوری در مورد وضعیت فعلی خودش در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت:

شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم در هر بازی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. برای این بازی هم آماده هستم و خوشحالم بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی را می‌بینم. بعد از رفتن به فوتبال قطر این برای اولین بار است که به ورزشگاه آزادی برمی‌گردم.

هافبک تراکتورسازی پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با استقلال را این‌طور بیان کرد:

پیش‌بینی غیرممکن است، چون هر دو تیم دنبال برد هستند. مقابل پدیده دو امتیاز مفت از دست دادیم و باید این مساوی را جبران کنیم. از طرفی نباید اجازه بدهیم که استقلال در این بازی سه امتیاز را بگیرد، چون در این‌صورت در جدول به ما نزدیک خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g55oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مرفاوی: بازیکنان نکات فنی را انجام دهند 3 امتیاز بازی با پدیده را می‌گیریم