تاریخ انتشار: 1395/09/16 12:55
کد خبر: 244804

حمودی: بازی با سیاه جامگان از بازی با پرسپولیس سخت تر است

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با تیم‌های انتهای جدول مشکل است و معتقدم که بازی برابر سیاه‌جامگان از بازی با پرسپولیس سخت‌تر خواهد بود.
حمودی: بازی با سیاه جامگان از بازی با پرسپولیس سخت تر است

به گزارش فرتاک ورزشی، علی حمودی در خصوص شکست سنگین پیکان مقابل ذوب‌آهن گفت:

ما شرایط خوبی برای این بازی داشتیم اما به اعتقاد من آن بازی، بازی نبود که ما اینطور شکست بخوریم و به نظرم روی غفلت و شگرد ذوب‌آهن باختیم آن هم در حالی که موقعیت‌هایمان در این بازی بیشتر بود. 

وی ادامه داد:

ما به هیچ عنوان از ذوب‌آهن کمتر نبودیم اما به دلیل بارش باران و وزش شدید باد شرایط برای انجام بازی مساعد نبود و ما روی غفلت دروازه‌مان باز شد. بارش شدید باران و وزش باد باعث شد تا بازی از شرایط فنی دور شود و شکل دیگری به خود بگیرد. معتقدم که ذوب‌آهن در این بازی سه موقعیت داشت که صد در صد هم نبودند اما توانست سه گل بزند. 

حمودی تصریح کرد:

این در حالی است که ما موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه ذوب‌آهن داشتیم که متاسفانه گل نشد. به هر حال بازی با ذوب‌آهن برای ما تمام شد و به بازی بعدی فکر می کنیم. باید با انجام تلاش مضاعف مثل بازی‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم. ما سه بازی باقی مانده‌مان در تهران است و می‌توانیم در این سه بازی نتایج خوبی بگیریم. 

بازیکن تیم پیکان درباره سقوط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر تصریح کرد:

درست است که ما در حال حاضر در رده هفتم هستیم اما شرایط جدول به گونه‌ای است که همانطور که ما با یک باخت پایین آمدیم با یک برد هم می‌توانیم چند پله در جدول صعود کنیم. 

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت:

به اعتقاد من بازی با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر از بازی با تیم‌های صدرنشین است. به طوری که بازی با سیاه‌جامگان حتی به مراتب سخت‌تر از بازی با تیمی مثل پرسپولیس خواهد بود چون این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با همه وجود بازی می‌کنند. مطمئنا ما هم این تیم را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال یک پیروزی هستیم تا باز هم در جدول صعود کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39aaw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفاء مزد خطیبی بود!