تاریخ انتشار: 1395/09/16 14:12
کد خبر: 244787

کیانی: استقلالی‌ها باید احترام قلعه‌نویی را حفظ کنند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: آن همه حاشیه درست شد و حرف رکیک در بازی قبلی زدند چه اتفاقی افتاد. امیر قلعه‌نویی برای استقلال زحمت زیادی کشیده و باید احترامش را حفظ کنند.
کیانی: استقلالی‌ها باید احترام قلعه‌نویی را حفظ کنند

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی کیانی در مورد شرایط تراکتورسازی بعد از تساوی مقابل پدیده مشهد گفت: درست است که ما مقابل پدیده نتیجه نگرفتیم، اما پس از صحبت‌های کادر فنی و تمریناتی که انجام دادیم، در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با فراموش کردن اتفاقات هفته قبل به دنبال کسب نتیجه هستیم.

وی درمورد اینکه تراکتورسازی در هفته‌های اخیر مصدومان زیادی داشته و کیفیت سابق را از خود ارائه نکرده است، اظهار داشت: درست است که ما بازیکنان مصدومی داریم که همه از مهره‌های تأثیرگذار هستند، اما خوشبختانه تیم کاملی داریم که اکثر بازیکنان در یک سطح هستند. شما دیدی شهرام گودرزی در دو بازی اخیر چقدر خوب کار کرده و مهدی شریفی و سایر نفرات هم کیفیت قابل قبولی دارند و همه به نحو احسن کارشان را دنبال می‌کنند.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد ناراحتی امیر قلعه‌نویی از کرار جاسم و انتقاداتی که در رسانه‌ها به محمد ابراهیمی بیان می‌شود، عنوان کرد: کرار یک مقدار از لحاظ روحی ـ روانی دچار مشکل بود، اما محمد ابراهیمی بازیکنی است که در زمین 90 دقیقه می‌دود و با تمام وجود زحمت می‌کشد. مطرح شدن برخی از این حرف‌ها برای این است که ما را به حاشیه ببرند، ولی تراکتورسازی امسال تیم کاملی دارد که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

کیانی در مورد رویارویی با استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال در پیش داریم، بازی مقابل استقلال و در ورزشگاه آزادی از سختی خاصی برخوردار است. خوشبختانه طی سال‌های اخیر هر وقت که به تهران آمدیم، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، امیدواریم در بازی پیش رو هم با انگیزه به میدان برویم و بتوانیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد حواشی که در بازی فصل قبل بین استقلال و تراکتورسازی به وجود آمد و مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی دچار درگیری شدند، گفت: این مسائل هیچ فایده‌ای ندارد و دیدید که طی یک سال اخیر هم هیچ چیزی درست نشد. آن همه حاشیه و حرف رکیک در بازی قبلی به وجود آمد. امیر قلعه‌نویی فردی  است که برای استقلال زحمت زیادی کشیده و باید احترام او را حفظ کنند، او اکنون مربی تراکتورسازی است و وقتی با تیمی قرارداد می‌بندد باید با تمام وجودش کار کند. امیدوارم اتفاقی نیفتد که به مذاق کسی خوش نیاید و بازی بدون هرگونه بحث و حاشیه برگزار شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا هوای سرد تبریز و بارش برف کار این تیم را برای آماده‌سازی جهت دیدار با استقلال سخت نکرده است، تصریح کرد: بله،هوای تبریز بسیار سرد است و این روزها هم شاهد بارش برف هستیم،‌ اما ما فردا به تهران می‌آییم و کارمان را دنبال می‌کنیم.

کیانی در مورد اینکه گفته می‌شود تنها 10 درصد ورزشگاه به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهد یافت، گفت: باید در این مورد تدبیری اندیشیده شود، این مسئله خیلی تکراری شده و برای هر بازی این مسئله را مطرح می‌کنند. باید تقریباً 40-30 صندلی به هواداران ما اختصاص دهند، چراکه ما حداقل 30 هزار هوادار داریم و باید آنها را به ورزشگاه راه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oenod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدهای قلعه‌نویی برای فتح دروازه رحمتی