تاریخ انتشار: 1395/09/16 15:47
کد خبر: 244765

حدادی‌فر: تمریناتم را در اصفهان ادامه خواهم داد

کاپیتان مصدوم ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانم با آمادگی مطلوب پای به مستطیل سبز بگذارم.
حدادی‌فر: تمریناتم را در اصفهان ادامه خواهم داد

به گزارش فرتاک ورزشی، قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: آخرین روزهای حضورم در کرمان را پشت سر می گذارم. در این مدت تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربی بدنسازم آقای امینی زاد انجام دادم و خدا را شکر روز به روز وضعیتم زانو و آمادگی من بهتر شده است.

حدادی فر ادامه داد: ظرف روزهای آتی به اصفهان باز خواهم گشت تا تمرینات جدی تر خودم را در اصفهان پیگیری کنم و ان‌شاالله بتوانم با آمادگی مطلوب پای به مستطیل سبز بگذارم.
حدادی فر در مورد نتایج تیم فوتبال ذوب آهن در هفته های آتی اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که ذوب آهن خودش را پیدا کرد و در طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرد. این موضوع نشان از داریت کادر مدیریتی و فنی و تلاش ستودنی یکایک بازیکنان تیم دارد.
شماره 8 ذوب آهن اضافه کرد: بازیکنان ذوب آهن بازیکنان بزرگی هستند و امیدوارم بدون توجه به نتایج جدول و شرایطی که در لیگ حاکم است به قدرت و تلاش در مسابقات حاضر شده و به پیش بروند.
حدادی فر در مورد هت تریک رجب زاده و تبریزی در طی هفته های اخیر نیز گفت: خوشحالم که این دو بازیکن بزرگ در طی دو هفته اخیر این چنین درخشیدند و امیدوارم در سایه حفظ کیفیت و تلاششان بتوانند همچنان به موفقیت های ذوب آهن کمک کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjr5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رجب زاده:سومین کاشته ای بود که گل کردم/ ذوب آهن خودش را بالا می کشد