تاریخ انتشار: 1395/09/17 09:59
کد خبر: 244623

دژاگه در العربی یا در لیگ چین

اشکان دژاگه، کاپیتان فعلی تیم ملی در نیم فصل اول با توجه به مصدومیت و البته مشکلاتی که بین او و سرمربی سابق العربی وجود داشت، در ترکیب این تیم قطری به میدان نرفت و بیشتر زمان خود را به تمرینات اختصاصی پرداخت.
دژاگه در العربی یا در لیگ چین

به گزارش فرتاک ورزشی، اشکان دژاگه، کاپیتان فعلی تیم ملی در نیم فصل اول با توجه به مصدومیت و البته مشکلاتی که بین او و سرمربی سابق العربی وجود داشت، در ترکیب این تیم قطری به میدان نرفت و بیشتر زمان خود را به تمرینات اختصاصی پرداخت. او اکنون با تغییر در کادرفنی العربی فرصت بازگشت به این تیم را کسب کرده و در نیم فصل دوم می‌تواند بار دیگر به جدال در لیگ ستارگان قطر بپردازد.
العربی البته در صورتی که خواهان فسخ قرارداد با این بازیکن باشد باید غرامت سنگینی به او بپردازد و در صورت بروز این اتفاق دژاگه نیز می‌تواند به بازار داغ ژانویه اضافه شود. فعلا که شایعه بازگشت دژاگه به العربی وجود دارد. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، او پیشنهادهایی از لیگ چین را بررسی خواهد کرد. هر چند مدیر برنامه‌های او در گفت و گوهایی خودمانی برای حضور اشکان در لیگ چین مبلغی در حدود 25 میلیون دلار برای دو سال درخواست کرده است. مبلغی که حتی چینی‌ها حاضر نیستند برای دژاگه پرداخت کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwrra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه، از لیگ چین تا حضور در پرسپولیس