تاریخ انتشار: 1395/09/17 11:09
کد خبر: 244611

نیم فصل سرنوشت ساز برای حقیقی

دروازه‌بان شماره یک ایران در جام جهانی 2014 مدتی است جایگاه اصلی خود را در ترکیب تیم ملی از دست داده و اتفاق بدتر برای او جا ماندن از لیست کی‌روش در دیدار برابر سوریه بود.
نیم فصل سرنوشت ساز برای حقیقی

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا حقیقی اکنون وضعیت نامشخصی دارد و بعد از کنار رفتن از تیم ماریتیمو، نیم فصل اول فوتبال اروپا را بدون تیم و با تمرینات اختصاصی پشت سر گذاشت.
او که علیرغم داشتن پیشنهادهایی از فوتبال ایران ترجیح داد نیم فصل را دور از فوتبال بماند و در انتظار تعطیلات ژانویه برای انتخاب جدید خود باشد، اکنون باید دید چه تیمی را خواهان خود می‌بیند.
آخرین اخبار حاکی از پیشنهادهایی از لیگ اسپانیا، پرتغال و هلند برای این دروازه‌بان است و او در تعطیلات نیم فصل باید شرایط جدید برای حضور ثابت در ترکیب تیم خواهانش را بسنجد تا بتواند در روسیه نیز شماره یک را از آن خود کند و دومین حضورش در جام جهانی را تجربه کند.
حقیقی که پیش از فصل جدید اروپا در آستانه جدایی از ماریتیمو بود با توجه به درخواست باشگاه به همکاری اش با این تیم ادامه داد اما بعد از اولین نیمکت نشینی و اعتماد سرمربی به دروازه‌بان هموطنش ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و در انتظار پیشنهاد جدید بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9jjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوریه شاه کلید ایران برای صعودی آسان به جام جهانی!