تاریخ انتشار: 1395/09/17 13:07
کد خبر: 244578

اولین شکست پرسپولیس را جمعه ببینید

یکی از بازی‌های مهم این هفته، جدال پدیده مشهد با پرسپولیس است.
اولین شکست پرسپولیس را جمعه ببینید

به گزارش فرتاک ورزشی، تیمی که مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و حتی هفته گذشته از تراکتور در تبریز امتیاز ارزشمندی گرفت. حالا این پدیده با هدایت رضا مهاجری خودش را برای بازی و کسب پیروزی مقابل پرسپولیس آماده می‌کند. یکی از اتفاقات جالب این بازی، استقلالی بودن مهاجری است که همیشه در مورد آن به صراحت صحبت کرده و حالا باید مقابل قرمزهای پایتخت قرار بگیرد. رضا مهاجری سرمربی جوان پدیده مشهد در رابطه با بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی، بازی حساس و سرنوشت‌ساز برابر پرسپولیس، شرایط تیمش و... صحبت می‌کند.
هفته گذشته بازی حساسی مقابل تراکتورسازی در تبریز داشتید اما توانستید از این تیم یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورید...
 خدا را شکر که توانستیم با امتیاز به مشهد برگردیم اما واقعیت این است که ما برای کسب پیروزی به میدان رفته بودیم. خیلی دوست داشتیم اولین باخت تراکتور در لیگ شانزدهم را ما رقم بزنیم و برای این مساله هم خیلی تلاش کردیم اما نشد. البته اگر ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما کمی بدشانسی آوردیم. البته نباید از این مساله گذشت که تراکتور هم خیلی خوب بازی کرد و از حمایت هواداران‌شان بهره می‌برد اما پیروزی دور از دسترس نبود، اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم.
بعد از آن بازی سنگین، این هفته هم مقابل پرسپولیس بازی دارید. مقابل تیمی که صدرنشین است...
 هفته گذشته ما با تساوی که مقابل تراکتور به دست آوردیم، صدرنشین را تغییر دادیم. شاید این هفته هم بتوانیم این کار را انجام دهیم، البته همه چیز به بازی استقلال مقابل تراکتور بستگی دارد چون ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم اما اگر تراکتور امتیاز نگیرد نمی‌تواند در صدر جدول تغییری ایجاد کند. به هر حال ما بازی سخت و سنگینی مقابل پرسپولیس داریم. این تیم اگر صدرنشین است به خاطر این بوده که هم خیلی خوب کار می‌کند و سرمربی باتجربه و خوبی دارد. در واقع بدون باخت بودن پرسپولیس و تراکتور بر مبنای شایستگی‌شان بوده اما ما تلاش می‌کنیم اولین شکست این تیم را رقم بزنیم. در بازی با تراکتور موفق نشدیم به این هدف دست پیدا کنیم اما در مشهد و در حضور هواداران‌مان حتما تلاش می‌کنیم به این پیروزی برسیم.
اما شکست دادن این پرسپولیس و گل زدن به آن واقعا کار سختی است.
 به هر حال آرزو بر جوانان عیب نیست. من هم جزو مربیان جوان لیگ به حساب می‌آیم که آرزو دارم اولین شکست پرسپولیس در لیگ شانزدهم را رقم بزنم.
با توجه به اینکه شما جزو استقلالی‌های 2آتشه به حساب می‌آیید، بازی با پرسپولیس چه حسی برایتان دارد؟
 درست است که من استقلالی هستم اما الان که سرمربی پدیده هستم استقلال و پرسپولیس برایم فرقی ندارد. ان‌شاءا... بعد از شکست دادن پرسپولیس، نوبت به استقلال می‌رسد تا این تیم را هم ببریم. به هر حال باید پله پله جلو برویم.
در این بازی حساس به جز محمدحسین مرادمند که 3 کارته است، آیا غایب دیگری هم دارید؟
 ما فریبرز گرامی را مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بچه‌ها کاملا سرحال و آماده هستند.
آسیب‌دیدگی محسن یوسفی به طور کامل برطرف شده؟
 محسن همچنان کمی آسیب‌دیدگی دارد اما چون او جزو بهترین‌های ما حساب می‌شود و فعلا جایگزینی برایش نداریم مجبوریم با همین حال از او استفاده کنیم.
در بازی با تراکتور هم بالاخره به رضا حقیقی بازی دادید تا این بازیکن شروع دوباره‌ای در لیگ برتر ایران داشته باشد.
 رضا حقیقی شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشت. او خیلی انگیزه داشت تا با قدرت به فوتبال برگردد اما اتفاقی که برای پدرش افتاد باعث شد روحیه‌اش را از دست بدهد...
ظاهرا قصد خداحافظی هم داشت اما شما اجازه ندادید؟
 به هر حال ما در کنار مربیگری، کار معلمی را هم باید انجام دهیم. من به فوتبال رضا حقیقی خیلی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم او همچنان می‌تواند یکی از بهترین‌های ایران باشد. به خاطر همین دوست نداشتم الان و در چنین شرایطی از فوتبال کنار برود که او هم قبول کرد و ماند. در بازی با تراکتور هم اگرچه بعد از مدت‌ها به میدان رفت اما بد کار نکرد و امیدواریم شرایطش روز به روز بهتر باشد.
گفته می‌شود سرمای مشهد یار دوازدهم پدیده در بازی با پرسپولیس است. این مساله را قبول دارید؟
 چرا یار دوازدهم ما است؟ ما الان در بهترین شرایط آب و هوایی داریم تمرین می‌کنیم و هوای مشهد امروز خیلی خوب است. سرمای مشهد ناگهان از جمعه شروع می‌شود و از پنج‌شنبه تا جمعه حدود 12 درجه افت دما داریم. این شرایط را ما تجربه نکردیم که مثلا بخواهیم خودمان را با آن وفق دهیم. به خاطر همین شرایط ما با پرسپولیسی‌ها در برابر سرما مشابه است و نمی‌شود گفت سرما یار دوازدهم پدیده خواهد بود.
چطور است که شما همیشه جلوی تیم‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیرید؟
 شاید نوع فوتبال‌مان طوری است که به تیم‌های بزرگ و هجومی می‌خورد. به هر حال ما مثل بقیه تیم‌ها جلوی تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی داریم که می‌خواهیم مقابل پرسپولیس هم خودی نشان دهیم و به پیروزی برسیم. البته امیدوارم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. این بازی خیلی حساس است و می‌تواند سرنوشت صدر جدول را تغییر دهد. به خاطر همین از هواداران می‌خواهیم مثل همیشه با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم بپردازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz6v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: پدیده خیلی سر سخت است