تاریخ انتشار: 1395/09/17 14:36
کد خبر: 244561

اخباری: به حاشیه ها توجهی نداریم و برای شکست استقلال به تهران می رویم

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تمام تمرکزمان روی موفقیت در بازی با استقلال است و هیچ توجهی به حاشیه‌ها نداریم.
اخباری: به حاشیه ها توجهی نداریم و برای شکست استقلال به تهران می رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدرضا اخباری، در مورد تساوی خانگی تیمش مقابل پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت:

در این بازی تراکتورسازی بدون شک مستحق پیروزی بود. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. با این حال در نیمه دوم کلاً شرایط فرق کرد و با لطف باد، تیم پدیده توانست یک تساوی از تراکتورسازی در تبریز بگیرد. 

وی افزود:

هرچند که در این بازی به تساوی رسیدیم و صدر جدول را از دست دادیم اما بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی‌مانده است و قطعاً در ادامه با تلاش همه بازیکنان دوباره به جایگاه قبلی خودمان بازخواهیم گشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل استقلال و حساسیت‌های این بازی گفت:

ما اصلاً به این حساسیت‌ها کاری نداریم و در تهران و ورزشگاه آزادی با حضور هواداران‌مان که قطعاً در تهران هم ما را تنها نخواهند گذاشت، به فکر کسب 3 امتیاز بازی هستیم. به نظرم بازی جذابی از آّب درخواهد آمد و همه از دیدن آن لذت می‌برند. 

اخباری خاطرنشان کرد:

هدف تراکتورسازی کسب حداقل یک قهرمانی از میان لیگ برتر و جام حذفی است و به این اتفاق خیلی امیدوار هستیم. به همین خاطر با قدرت کارمان را جلو می‌بریم و با تمرکز روی بازی‌های پیش رو سعی می‌کنیم بتوانیم در پایان رقابت‌ها، دل هواداران خودمان و مردم آذربایجان را شاد کنیم. 

وی در پایان، درباره وضعیت خودش در لیگ برتر و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:

هر چند در بازی با سوریه این فرصت را پیدا نکردم که درون دروازه بایستم اما از آن همان موقع انگیزه‌ام را دوچندان کرده‌ام تا بتوانم اعتماد کارلوس کی‌روش را برای ایستادن در درون دروازه تیم ملی جلب کنم. من همیشه تابع نظر کادر فنی هستم و مطمئنم با تلاش به خواسته‌ خود می‌رسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mble8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبت‌های خرمگاه در خصوص بازی با صبا