تاریخ انتشار: 1395/09/17 21:52
کد خبر: 244487

حرکات رزمی در تمرین امروز استقلال+تصاویر

تمرینات استقلال نشان می دهد که بازیکنان این تیم پیش از دیدار حساس هفته سیزدهم روحیه بالایی دارند

به گزارش فرتاک ورزشی،جابر انصاری در آخرین دیدار استقلال برابر صبای قم با ارسال دو پاس گل روز خوبی را سپری کرد. انصاری که این روزها آمادگی بسیاری در تمرین آبی ها دارد، با مصدومیت فرشید اسماعیلی برابر تراکتورسازی نیز از ابتدا در ترکیب آبی ها قرار خواهد گرفت.

 

انصاری که منصوریان حساب ویژه ای روی توانایی های او باز کرده، در تمرینات روزهای گذشته از آمادگی بالایی برخوردار است و مانند بسیاری دیگر از بازیکنان استقلال روحیه بالایی در تمرینات دارد. شوخی های این بازیکن در کنار سایر استقلالی ها با حضور اعضای کادرفنی از جمله اتفاقاتی است که در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال کاملا ملموس است.

 

هافبک مهاجم آبی ها در تمرین روز چهارشنبه این تیم برای دقایقی با انجام فنون کنگ فو در جمع آبی پوشان، پیام مهمی از تمرین آبی ها مخابره کرد؛ استقلالی ها با روحیه بالا آماده کسب دومین برد متوالی و پیروزی در دیدار شش امتیازی با تراکتورسازی هستند و در تمرینات با انگیزه فراوان و نشاط زیاد این موضوع را دنبال می کنند.

 

 

 

عکس رضا سعیدی پور

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oenyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه حساس‌ترین بازی فصل برابر تراکتور و قلعه نویی/مصدوم یکی پس از دیگری روی دست منصوریان+لیست غایبین قطعی آبی پوشان