تاریخ انتشار: 1395/09/18 16:43
کد خبر: 244310

پورموسوی:متاسفانه نشد محرومیت تماشاگران بخشیده شود

سرمربی استقلال خوزستان گفت:امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه مثبتی بگیریم.
پورموسوی:متاسفانه نشد محرومیت تماشاگران بخشیده شود

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان اظهار داشت:چیزی که در این بازی به چشم می آید عدم حضور تماشاگران است.تماشاگران می توانستند به این بازی کمک کنند.تلاش مان را کردیم اما متاسفانه نشد که محرومیت بخشیده شود.امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه مثبتی بگیریم.

وی ادامه داد:ما و فولاد تلاش می کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و دنبال برد هستیم.اگر در این بازی تماشاگر حضور داشت بهتر بود چون عدم حضور تماشاگر تاثیر منفی خواهد داشت.فولاد در این هفته ها متحول شده است و ما کار سختی مقابل این تیم داریم.امیدوارم با یک بازی خوب به جمع مدعیان برگردیم.ضمن اینکه هنوز با مشکل مالی روبرو هستیم و فعلا نمی خواهیم به آن فکر کنیم و امید داشته باشیم که این مساله حل شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازگشت گودرزی به تمرین گفت:گودرزی دروازه بان خوبی برای ماست.از او خواستیم با توجه به دوستی که دارد به تمرین بیاید.

وی درباره عدم پیوستن الویس نانگ به استقلال خوزستان بیان داشت:ما با نانگ به تفاهم رسیده بودیم اما به ما گفتند که او از نظر پزشکی مشکل دارد.اگر مشکلش برطرف شود جذبش می کنیم در غیر این صورت به گزینه های داخلی فکر می کنیم.تلاش می کنیم دو بازیکن در خط میانی و حمله به تیم اضافه کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8gmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رحمتی2 - 0طالب‌لو