تاریخ انتشار: 1395/09/19 12:28
کد خبر: 244138

میثاقیان: برای اولین بار در عمر مربیگری‌ام اخراج شدم

سرمربی برکنار شده تیم بادران تهران گفت: من استاد لیگ دسته اول هستم و برای اولین بار در عمر مربیگری‌ام اخراج شدم.
میثاقیان: برای اولین بار در عمر مربیگری‌ام اخراج شدم

اکبر میثاقیان در مورد برکناری‌اش از تیم بادران تهران گفت: کار در تیم‌های تهرانی خیلی سخت است. من برای اولین بار در عمر مربی‌گری‌ام اخراج شدم آن هم در حالی که استاد تیم‌های دسته اولی هستم و تیم‌های زیادی را به لیگ برتر آورده‌ام. یک بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده بود و فاصله ما با تیم دوم جدول فقط 6 امتیاز است. 

وی ادامه داد:‌ مدیران باشگاه بادران آدم‌های بسیار خوبی هستند. آنها از جیب‌شان در فوتبال هزینه می‌کنند اما حیف شد که فریب‌شان دادند. اطراف آنها خیلی شلوغ است. تیم ما در نیم‌فصل دوم می‌توانست قهرمان شود. ما هنوز در کورس مدعیان صعود قرار داریم. مطمئن بودم که در نیم فصل دوم قهرمان می‌شویم و به لیگ برتر صعود می‌کنیم. تیم‌های من همیشه در نیم‌فصل دوم کوبنده‌تر هستند. من برای بستن این تیم خیلی زحمت کشیدم.

وی افزود: در باشگاه بادران من با کسی دعوایم نشد. با همه تعامل داشته و دارم. اما دلخورم از اینکه باز هم در فوتبال از صداقت و معرفتم سوءاستفاده می‌کنند. همسرم همیشه به من می‌گوید ساده نباش و به همه اعتماد نکن.

وی در مورد اینکه چه کسی قرار است جانشین او در باردران شود، گفت: واقعا نمی‌دانم چه برنامه‌ای دارند.اگر مربی قوی‌تر از من بیاید ناراحت نمی‌شوم و اگر یکی مثل امیر قلعه‌نویی بیاید و جانشیم شود خوشحال هم می‌شوم. چون مدیران بادران آدم‌های خوبی هستند. اما حیف که اطرافشان خیلی شلوغ است و برخی دور و بری‌ها آدم‌های خوبی نیستند. باور کنید اگر تیم بادران را به لیگ برتر نمی‌آوردم خودم را می‌کشتم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndyjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمودی: بازی با سیاه جامگان از بازی با پرسپولیس سخت تر است