تاریخ انتشار: 1395/09/19 13:07
کد خبر: 244130

پرسپولیس در مشهد می‌ماند تا بازی فردا برگزار شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره احتمال لغو برگزاری بازی پدیده خراسان - پرسپولیس تأکید کرد که داور در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.
پرسپولیس در مشهد می‌ماند تا بازی فردا برگزار شود

غلامرضا بهروان در خصوص احتمال لغو دیدار پدیده خراسان - پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر که طبق برنامه باید از ساعت 14:10 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شود، اظهار داشت: تشخیص لغو یا برگزاری بازی با داور مسابقه خواهد بود. ما هم‌اکنون در حال رفتن به ورزشگاه هستیم تا از وضعیت ورزشگاه بازدید کنیم.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده این سازمان در بازی پدیده و پرسپولیس درباره برگزاری جلسه برای تصمیم‌گیری در خصوص لغو بازی گفت: باتوجه به اینکه داور مسابقه، ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ با هم از ورزشگاه بازدید می‌کنند و همه در ورزشگاه حاضر خواهیم بود، پس از بازدید نشستی خواهیم داشت تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. قرار است بازدید میدانی داشته باشیم و به صحبت‌ها اکتفا نکردیم. باتوجه به اینکه از روز قبل تمهیداتی اندیشده شده و روی زمین کاور کشیده‌اند، باید وضعیت را از نزدیک بررسی کنیم.

 

وی درباره زمان برگزاری بازی در صورت لغو گفت: اگر بازی امروز برگزار نشود، طبق قانون 24 ساعت بعد این بازی را برگزار خواهیم کرد. بر همین اساس پرسپولیس، داوران و عوامل برگزاری بازی در مشهد می‌مانند تا بازی فردا برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzkre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بهروان: بارش برف بسیار شدید است