تاریخ انتشار: 1395/09/20 12:00
کد خبر: 243907

اظهارات سروش رفیعی درباره انتخاب تیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز،‌گفت: اولویت اول من لژیونر شدن است ولی هنوز تصمیمی برای انتخاب تیمم نگرفته‌ام.
اظهارات سروش رفیعی درباره انتخاب تیم

 سروش رفیعی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که در هوای سرد به ورزشگاه آمدید و فکر می‌کنم آنهایی که به استادیوم آمدند از حضورشان پشیمان نشدند. ما بازی خوبی انجام دادیم که فکر می‌کنم همه خوششان آمد از طرفی استقلال هم خوب بازی کرد ولی جا دارد به طرفداران تراکتورسازی تبریز به خاطر این پیروزی تبریک بگویم.

خبرنگاری، گفت: شما شهر را به هم ریخته‌اید و همه می‌خواهند بدانند به پرسپولیس یا فولاد می‌روید یا تصمیم دیگری دارید که رفیعی گفت من در حال حاضر سرباز تیم تراکتورسازی هستم و تا این لحظه هیچ تصمیمی نگرفتم. هیچ اتفاقی هم نیفتاده تا زمانی که خدمتم تمام شود بعد از آن باید ببینم خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص اینکه فولادی‌ها مدعی هستند او با این تیم قرارداد دارد، گفت: ما در مورد این مسأله به کمیته انضباطی رفتیم و 4 نفر از نمایندگان باشگاه فولاد در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدند و فکر نمی‌کنم که الان کار درستی باشد من در خصوص رأی کمیته انضباطی حرف بزنم. به نظرم رأی کمیته انضباطی آماده است و درست نیست که اینجا مطرح شود.

رفیعی افزود: البته با وجود اینکه 4 نماینده از باشگاه فولاد به کمیته انضباطی آمده بودند دیروز دیدم سعداوی دوباره مصاحبه کرده و مدعی شده که برای سروش جای خالی گذاشته‌ایم البته نعیم سعداوی  از روی لطف و خوبی‌اش چنین حرفی زده و من هم می‌دانم که یک جای خالی نگه داشته است اما قبول کنید من هم مردم خوزستان را دوست دارم و برای همه ‌آنها احترام قائلم. فقط امیدوارم رأی به شکلی نباشد که آقای سعداوی و اژدری‌زاده بعداً نتوانند جواب احساسات مردم استان خوزستان را بدهند.

وی تأکید کرد: ای کاش اجازه دهید حکم صادر شود آن وقت اگر من را خواستند و اگر قسمت بود همه چیز را می‌پذیرم. این را هم می‌دانم که خوزستانی‌های عزیز به من لطف دارند.

رفیعی در پاسخ به این سؤال که ته دلت تیمت را انتخاب کرده‌ای، گفت: من دو، سه بار در این مورد حرف زدم و مدعی هستم که اولویت اول من این است که لژیونر شوم آن هم در صورتی که به بهترین تیم بروم. اما اگر قرار باشد در ایران بازی کنم هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام و دوست دارم جایی بروم که به فوتبالم کمکی شود. الان هم تا آخرین روز قراردادم تمام تلاشم را برای تراکتورسازی انجام می‌دهم. خبرنگاری گفت تو در استقلال دوستان زیادی داری که رفیعی گفت من در تمام تیم‌های لیگ برتر دوستان زیادی دارم ولی با تمام احترامی که برای تمام دوستانم قائل هستم وقتی پای کار و مسائل حرفه‌ای پیش می‌آید بهتر است خودم تصمیم‌گیری کنم.

وی ادامه داد: خواهشی که دارم این است که همان چیزهایی که اینجا گفتم را منعکس کنید و یک مشکل دیگری این است که دوستان با طعنه و کنایه از قول من چیزی ننویسند. چون به خاطر همین مسائل است که مصاحبه نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال امروز او را مورد تشویق قرار دادند، گفت: هواداران استقلال، پرسپولیس و چند تیم لیگ برتری دیگر به من لطف دارند که در مقابل من هم آنها را دوست دارم. امروز استقلالی‌ها تشویقم کردند به همین خاطر سمتشان رفتم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به پرسپولیس برود، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفتم. دوست ندارم در این موارد صحبت کنم تا مردم فکر کنند قصد بازار گرمی دارم. چون تصمیمی نگرفتم نمی‌توانم حرفی بزنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnmbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاوارز: برای بازی با استقلال روی اخباری حساب باز کردم