تاریخ انتشار: 1395/09/20 14:41
کد خبر: 243889

میرشاد ماجدی: کادر فنی استقلال هیچ برنامه‌ای برای حفظ نتیجه ندارد

سرپرست سابق تیم استقلال گفت: در حال حاضر بهترین راه برای استقلال تشکیل یک کمیته فنی است که کادر فنی هم مقابل این کمیته پاسخگو باشد.
میرشاد ماجدی: کادر فنی استقلال هیچ برنامه‌ای برای حفظ نتیجه ندارد

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی رفت و در حالی که نیمه اول را روی اشتباه محمدرضا اخباری با پیروزی 1 بر 0 به رختکن رفت اما در نیمه دوم اسیر تاکتیک‌های امیر قلعه نویی شد و در نهایت با 2 گل مغلوب تراکتورسازی شد تا در یکسال گذشته در ورزشگاه آزادی دو بار مغلوب این تیم شود.

میرشاد ماجدی  در مورد بازی روز گذشته استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: «ما باید قبول کنیم که استقلال در بحث حفظ نتیجه ضعیف است. کادر فنی این تیم هیچ برنامه‌ای برای حفظ نتیجه ندارد و به همین دلیل در اکثر بازی‌های این فصل بازی برده را با تساوی یا باخت عوض کرد. استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی هم در ساختار دفاع و هم در ساختار حمله هیچ برنامه‌ای نداشت و به جز امید ابراهیمی سایز بازیکنان این تیم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.»

وی ادامه داد: «بعد از بازی استقلال مقابل پرسپولیس کادر فنی این تیم در کنفرانس بعد از بازی گفتند که ما هم پلن «A» داشتیم و هم پلن «B»، اما در بازی دیروز هیچ پلن و برنامه‌ای از استقلال ندیدیم. کادر فنی در این فصل فرصت زیادی داشت تا روی نقاط ضعف و قوت تیمش کار کند. 13 هفته از مسابقات لیگ سپری شد و در بین این هفته ها چند تعطیلی بلند مدت بخاطر بازی‌های تیم ملی داشتیم که مربیان استقلال می‌توانستند به خوبی تیم را تقویت کنند اما متاسفانه بعد از این همه مدت هنوز هیچ برنامه‌ای در بازی استقلال نمی‌بینیم.»

ماجدی در رابطه با صحبت‌های زمانی عضو هیات مدیره استقلال و درگیری لفظی‌اش با علیرضا منصوریان بیان کرد: «به نظر من اعضای هیات مدیره باید به کادر فنی اختیار تام دهند و اگر هم می‌خواهد صحبتی در مورد تیم داشته باشد نباید چالش برانگیز باشد. در حال حاضر بهترین راه برای استقلال تشکیل یک کمیته فنی است که کادر فنی هم در مقابل این کمیته پاسخگو باشد. در غیر اینصورت سرمربی تیم خودش را موظف نمی‌داند که از نظر فنی به هیات مدیره پاسخگو باشد و این استقلال و هوادارانش هستند که ضرر می‌کنند.»

پیشکسوت تیم استقلال در مورد عدم حضور امیر قلعه نویی در کنفرانس قبل و بعد از بازی مقابل استقلال گفت: «امیر قلعه نویی یک استقلالی تمام عیار است. او سال‌های سرمربی این تیم بود و افتخارات زیادی را هم با استقلال کسب کرد. قلعه نویی حواسش به همه چیز است. او در اکثر بازی‌هایی را که فشار زیادی را تحمل می‌کند بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می‌شود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران است اما من احساس می‌کنم در بازی روز گذشته بخاطر هواداران استقلال در کنفرانس حاضر نشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjzoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرگردی ،گردو نیست / استقلال منصوریان، هم بد باخت هم بد بازی کرد

استقلال و تراکتور برای دفاع نمی آیند ؛ فقط برد می خواهیم
اخباری: امیدوارم یک بازی کلاسیک و بدون حاشیه برگزار شود