تاریخ انتشار: 1395/09/21 11:18
کد خبر: 243708

هشدار جنجالی؛ آقای منصوریان دو، سه بازیکن برایت بازی نمی کنند!

پیشکسوت استقلال گفت: یکی نفراتی که ضربه می زند بازیکنی است که همه فکر می کنند چقدر به استقلال کمک می کند، در حالی که استقلال در هر بازی دارد ده نفره بازی می کند.»
هشدار جنجالی؛ آقای منصوریان دو، سه بازیکن برایت بازی نمی کنند!

آتیلا حجازی در خصوص شرایط استقلال صحبت کرد. وی استقلال را مستحق شکست مقابل تراکتور دانست و اظهار داشت: «برد برابر تراکتور می توانست خیلی به استقلال کمک کند اما متاسفانه این تیم بازی ضعیفی را از خود نشان داد و مستحق باخت بود. استقلال در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.»

 

حجازی در ادامه افزود: «متاسفانه استقلال از ابتدای فصل هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اشتباهات زیای دارد. این نوع بازی استقلال اصلا امیدوار کننده نیست و همین مسئله همه را نگران کرده است. من از ابتدای فصل هم گفتم تراکتور و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند و الان هم این حرف را می زنم. من آینده روشنی از استقلال نمی بینم و متاسفانه این واقعیتی است که از نوع بازی های استقلال روشن است.»

 

فرزند ناصر حجازی در ادامه افزود: «بعد از باخت استقلال، از شدت ناراحتی قرص اعصاب خوردم و سردرد خیلی شدیدی داشتم. متاسفانه استقلال اصلا انتظارات را برآورده نمی کند. بعد از پایان بازی خیلی از هواداران با من تماس گرفتند که چرا استقلال این طوری بازی می کند، من هم گفتم من اصلا کاره ای نیستم. از آنها خواستم تا باز هم تیم را حمایت کنند. من اگر انتقادی می کنم فقط از سر دلسوزی است. تعریف و تمجیدهای الکی ما هیچ کمکی نمی تواند به استقلال داشته باشد.»

 

آتیلا در ادامه عنوان کرد: «استقلال در طول فصل نشان داده به هیچ عنوان تیم مقتدری نیست. چرا باید تیم این قدر شکننده باشد؟ از استقلال انتظار داریم کوبنده در مسابقات حضور پیدا کند. استقلال در طول نود دقیقه حتی کمترین موقعیت را هم ندارد. حتما کادر فنی تیم می دانند مشکل چیست و باید آن را رفع کنند. الان هم از هواداران می خواهم باز تیم را حمایت کنند.»

 

وی در ادامه افزود: «یک موضوعی را باید به منصوریان بگویم و آن این است که آقای منصوریان دو، سه بازیکن تیمت برایت بازی نمی کنند. حالا نمی دانم با این همه تجربه چرا این موضوع را متوجه نشدی. این چند نفر دارند با غرور میلیون ها استقلالی بازی می کنند. مطمئن باشید اگر پایش بیافتد به خاطر شرایط استقلال اسم این نفرات را می گویم چون این ها دارند به استقلال ضربه می زنند. البته بگویم یکی از این نفرات بازیکنی است که همه فکر می کنند چقدر به استقلال کمک می کند. در حالی که استقلال در هر بازی دارد ده نفره بازی می کند. متاسفانه برخی از بازیکنان استقلال در سطح محلات هم نیستند.»

 

حجازی گفت: «الان گواردیولا را هم سرمربی استقلال کنید نمی تواند نتیجه بگیرد چرا که او هم نمی تواند تیمی که چند بازیکن برای آن خوب بازی نمی کنند و کم می گذارند را موفق کند. از هواداران استقلال می خواهم به هوش باشند که چند نفر می خواهند این تیم را به زمین بزنند. بازیکنی که به ظاهر تلاش می کند، دارد در کار استقلال می گذارد. اگر پایش بیافتد اسم این بازیکن را هم می گویم.»

 

وی در ادامه تصریح کرد: «زمانی که پدر من سرمربی استقلال بود حداقل تیم روان و خوب بازی می کرد. در حالی که خیلی زود هم به اولتیماتوم دادند. اما الان استقلال نه خوب بازی می کند و نه خوب نتیجه می گیرد. البته من امیدوارم استقلال نتیجه بگیرد و باز هم می گویم منصوریان باید حمایت شود اما قطعا این تیم نیاز به تقویت دارد.»

 

حجازی در پایان گفت: «باز هم از علیرضا منصوریان می خواهم که حواسش به این دو، سه بازیکن باشد که او را زمین نزنند. چرا که هیچ کسی حواسش به این دو، سه بازیکن نیست و همه تقصیرها گردن منصوریان افتاده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eongv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار پرسپولیس و ماشین سازی