تاریخ انتشار: 1395/09/21 19:09
کد خبر: 243620

زیدان بدنبال رکورد باشگاه سابقش

زیدان برای کسب رکورد سی و سومین بازی بدون شکست به نیوکمپ می رود
زیدان بدنبال رکورد باشگاه سابقش

به گزارش فرتاک ورزشی،نام زین الدین زیدان شنبه شب در تاریخ رئال‌ مادرید نوشته شد. زیدان رئال‌ مادرید پس از پیروزی سه بر دو برابر دپورتیوو لاکرونیا ۳۵ بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر گذاشت و توانست رکورد بین هاکر را که در سال ۱۹۸۹ به ثبت رسیده بود بشکند. رکورد بین هاکر پس از شکست برابر سلتاویگو در پانزدهم آوریل ۸۹ شکسته شد. سفیدپوشان با دو گل مغلوب سلتا شدند.

تیم زیدان پس از باخت برابر ولفسبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در ۶ آوریل ۲۰۱۶ تاکنون طعم شکست را نچشیده است. سرمربی فرانسوی اکنون رکورد لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا را پیش‌رو دارد. بهترین رکورد در اسپانیا به سرمربی آبی‌اناری‌ها اختصاص دارد. او توانست در فصل ۱۶ – ۲۰۱۵ رکورد ۳۹ بازی بدون شکست را به ثبت برساند.

زیدان چهار رکورد دیگر را پیش‌رو دارد. میلان در فصل ۹۲ – ۱۹۹۱ و ۹۳ – ۹۲ رکورد ۳۶ بازی بدون شکست را به ثبت رساند. همچنین ناتینگهام فارست برایان کلاف در سال ۱۹۷۸، ۴۰ بازی را بدون شکست به پایان رساند. بهترین رکورد در سال‌های گذشته به یوونتوس آنتونیو کونته اختصاص دارد. سرمربی ایتالیایی با تیمش در طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۲ بازی شکستی نخورد.

زیدان در لالیگا نیز می‌تواند تاریخ سازی کند. تیم او در ۲۷ بازی مغلوب هیچ تیمی نشده است. آخرین شکست سفیدپوشان به ۲۷ فوریه ۲۰۱۶ برابر اتلتیکومادرید بر می‌گردد و اکنون دو بازی تا بهترین رکورد تاریخ مادرید فاصله دارد. اگر سفید پوشان بتوانند در سه بازی آینده‌شان برابر گرانادا، سویا و مالاگا حداقل تساوی کسب کنند این رکورد نیز به زیدان اختصاص خواهد یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp9bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان به دنبال رکورد انریکه و کونته

زیدان: رئال بحران زده نیست
در مصاحبه با خبرنگاران