تاریخ انتشار: 1395/09/21 19:13
کد خبر: 243619

راموس و ضربات سر تعیین کننده اش

گل‌های حساس و مهم سرخیو راموس برای رئال مادرید او را به منجی این تیم تبدیل کرده است
راموس و ضربات سر تعیین کننده  اش

به گزارش فرتاک ورزشی،دوباره رئال مادرید و دوباره اتفاقی خاص، دوباره معجزه. در بازی با دپورتیوو لاکرونیا رئال در خانه 2 بر یک از حریف عقب افتاد، به نظر رکورد فوق العاده بازی های پشت سر هم بدون باخت رو به نابودی بود. حتی بعد از این که بعد از تعویض ماریانو بازی 2 – 2 شد هم به نظر نمی رسید رئال برنده باشد و هواداران هم فکر می کردند 2 امتیاز ارزشمند از دست دادند.

سرخیو راموس اما دوباره ایده هایی داشت. کاپیتان مادرید، بازیکنی که اخیرا قهرمان دقایق پایانی سفیدپوشان بوده و لذت بخش ترین گل دقیقه پایانی اش را در ال کلاسیکو زده، دوباره دست به کار شد. او کسی بود که در نیوکمپ هم امیدهای بارسا برای یک برد شیرین را ناامید کرده بود.

در شرایطی که لوکا مودریچ  مانند رونالدو و کریم بنزما استراحت می کرد تا برای بازی در جام جهانی باشگاه ها در ژاپن سرحال باشد، این بار تونی کروس بود که کرنری ارسال کرد و راموس را پیدا کرد. همان کسی که باید پیدا می کرد را! گل برتری زده شد، باز هم با سر.

برنابئو منفجر شد و هواداران در صحنه ای باشکوه نام مدافعشان را یکصدا فریاد می زدند. فرگی تایم را فراموش کنید. مدت ها از بازنشستگی سرمربی اسبق من یونایتد می گذرد، کسی که تیمش معمولا در دقایق پایانی صحنه هایی بی نظیر خلق می کرد. حالا اسمی جدید روی کار آمده: راموس تایم.

دو سال پیش او این کار را در لیسبون کرد تا لادسیما را به تیمش هدیه دهد، در تروندهایم این کار را کرد تا قلب هواداران سویا را بشکند و تیمش را به قهرمانی سوپرکاپ اروپا برساند، در بارسلونا هم این کار را کرد تا در ال کلاسیکو در خانه رقیب بازنده نباشند، این بار هم در برنابئو همان کار را کرد.

موراتا گفت:«نمی دانم راموس چطور این کار را می کند. اما همیشه این کار را می کند. همیشه با خود فکر می کنیم آیا باز هم می تواند این کار را بکند؟ باورم نمی شود، دوباره این کار را کرد. ای کاش به من هم یاد بدهد، آنوقت من هم می توانم این کار را بکنم. این یک تکنیک نیست، این کار قلبی است».

زیدان گفت:«می توان او را مهار کرد، اما او با استعداد و باهوش است. واقعا خوب حرکت می کند، توپ می چرخد، اما او همیشه می داند توپ کجا فرود می آید، او کاپیتان ماست، روح تیم است».

همین طور هم هست و یک بار دیگر زیدان باید بعد از این که تیمش با عملکردی ضعیف به استقبال شکست و پایان دادن به روند بازی های بدون باخت می رفت، از راموس تشکر کند. به لطف او اختلاف 6 امتیازی با بارسا پا برجاست و بدون گل های اخیر او الان باید فاصله یک امتیاز می بود.

مادرید در ترکیب تیمش بازیکنان با استعداد زیادی دارد، اما به نظر زیدان تغییرات غیرضروری زیادی انجام می دهد. در شرایطی که رونالدو، مودریچ و بنزما استراحت می کردند و گرت بیل هم مصدوم است و بازیکنانی مانند مارسلو و لوکاس روی نیمکت بودند، او باید از راموس ممنون باشد که برایش این 3 امتیاز را رقم زد.

در پایان زیدان باید 3 مدافع کارش را به پایان برد، لوکاس، ماریانو و مارسلو. راموس فقط در کنار مهاجمان بود تا گل بزند. این سیستم جواب هم دارد، واقعا باشکوه بود، درست مانند شنبه گذشته در نیوکمپ، حالا زیدان به کاپیتانش مدیون است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vo8ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنابئو پذیرای هولیگان‌های لژیا ورشو

پرز: بهتر شدن رئال غیرممکن بود
در مصاحبه با خبرنگاران