تاریخ انتشار: 1395/04/31 22:26
کد خبر: 272626

اخطار لیدر پرسپولیس به هواداران جهت تشویق نکردن برخی بازیکنان

پیش از شروع تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاشیه عجیبی برای سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی به وجود آمد.
اخطار لیدر پرسپولیس به هواداران جهت تشویق نکردن برخی بازیکنان

میثم سعادتی/  با توجه به اتفاقاتی که در اواخر تمرین روز گذشته پرسپولیس رخ داد و محسن مسلمان با چند هوادار و لیدر دچار درگیری لفظی شد امروز حاشیه عجیبی پیش از شروع تمرین رخ داد.

در حالیکه بازیکنان به زمین آمده و آماده تمرین بودند یکی از لیدرهای پرسپولیس با فریاد از عده‌ای از هواداران خواست که به هیچ عنوان بازیکنان را تشویق نکنند و تنها نام پرسپولیس مورد تشویق قرار گیرد.

 

1

این موضوع دقایقی آغاز تمرین را تحت‌الشعاع قرار داد چرا که این لیدر با فریاد می‌گفت که در پرسپولیس بازیکنان بسیار بزرگی حضور داشتند که هیچ گاه به هواداران توهین نکردند و نباید بازیکنانی را که به هواداران توهین می‌کنند تشویق کنیم.

این حاشیه که می‌رفت تبدیل به بحران جدی شود با ورود کریم باقری ختم به خیر شد چرا که مربی تیم پرسپولیس که پس از دو روز امروز در تمرین حاضر شده بود دقایقی با این لیدر به صحبت پرداخت تا همه چیز تمام شود.

نکته جالب اینجا بود که امروز از سوی عده‌ای از هواداران، مربیان، کادر تدارکات و سرپرست مورد تشویق قرار گرفتند و حتی نام برخی از بازیکنان برای تشویق اعلام شد اما نام برخی دیگر از بازیکنان برای تشویق به میان نیامد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j896

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کریم باقری بر سر تمرین پرسپولیس حاضر شد
گزارش لحظه به لحظه تمرین پرسپولیس را در فرتاک ورزشی دنبال کنید