تاریخ انتشار: 1395/04/31 23:02
‌اردوی اوکراین باعث هماهنگی بیشتری بین بازیکنان شد
کد خبر: 272622

برانکو: برای طارمی برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم/باید از ابتدای فصل امتیاز جمع کنیم

برانکـــوبا بیان اینکه برای طارمی برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ایم گفت: برای ما امتیازات و کسب نتایج بسیار مهم است.
برانکو: برای طارمی برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم/باید از ابتدای فصل امتیاز جمع کنیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات فشرده و سنگینی را در این مدت در دستور کار داشتیم. بازیکنانی که مدنظر تیم بودند و در پست هایی که ضعف داشته ایم جذب شدند. اردوی اوکراین باعث هماهنگی بیشتری بین بازیکنان شد.

وی ادامه داد: طارمی، ماهینی و دو بازیکن خارجی مان به تازگی به ما ملحق شدند که تمرینات ویژه ای برایشان در نظر گرفتیم تا به شرایط ایده آل برسند. همه چیز مهیای یک شروع خوب برای یک مسابقات لیگ برتر است. با تمام توان از هفته اول لیگ را شروع خواهیم کرد چون برای ما امتیازات و کسب نتایج بسیار مهم است و ما را به هدفمان که قهرمانی است می رساند.

وی درباره وضعیت طارمی هم گفت: مهدی بازیکن باهوش و خوبی است و همانطور که می دانید سال قبل هم آقای گل لیگ بوده است. تمرینات ویژه ای برایش در نظر داریم تا او را به سطح دیگر بازیکنان برسانیم. تمامی بازیکنان مان در شرایط مناسبی هستند.

برانکو در پایان تأکید کرد: از اینکه طرفداران مان از ما حمایت می کنند خوشحالم. ما فقط به عشق این طرفداران کار می کنیم و همه هدفمان خوشحال کردن آنهاست. امیدواریم جایگاه درخور توجهی کسب کنیم تا دلشان شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5wga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز پرسپولیس/ برانکو شماره 10 تیمش را انتخاب کرد/تمرینات اختصاصی امیری/عکس یادگاری برانکو با شماره 10