تاریخ انتشار: 1395/09/22 09:53
کد خبر: 243534

پیشنهاد 4 میلیارد تومانی برای جذب مدافع پرسپولیس

هر چند باشگاه پرسپولیس هنوز در خصوص انتقال محمد انصاری به تیم چینی پاسخ منفی نداده‌است اما احتمال انتقال این بازیکن به فوتبال چین ضعیف تراز قبل شده‌است.
پیشنهاد 4 میلیارد تومانی برای جذب مدافع پرسپولیس

 یک تیم از لیگ برتر چین خواهان جذب محمد انصاری مدافع ملی پوش پرسپولیس است و برای دریافت رضایت نامه این بازیکن پیشنهاد خود را از ۵۰۰ هزار دلار به ۸۰۰ هزار دلار و سپس به یک میلیون دلار افزایش داده است.مسئولان باشگاه پرسپولیس به پیشنهادهای قبلی پاسخ منفی دادند اما با توجه به پیشنهاد جدید و یک میلیون دلاری اعلام کرده اند در نقل و انتقالات زمستانی پاسخ نهایی خود را ارائه خواهند کرد.نکته جالب این است این پیشنهاد از ۳۰۰ هزار دلار آغاز شده و با مخالفت های پی در پی پرسپولیس تا این مبلغ وسوسه کننده افزایش پیدا کرده‌است.

پرسپولیس هنوز مدافع جدیدی به جای انصاری جذب نکرده اما با یک مدافع کره ای مذاکراتی داشته است. با این وجود اولویت اصلی مسئولان باشگاه همچنان محمد انصاری است. طرف چینی اعلام کرده تا نقل و انتقالات زمستانی نمی تواند منتظر بماند و همین مسئله احتمال انتقال را ضعیف تر کرده است.

طی روزهای گذشته دو ایجنت ایرانی پیشنهادهای خود برای انتقال انصاری به این تیم چینی را به باشگاه ارائه کرده اند. انتقال یک میلیون دلاری انصاری با توجه به افزایش نرخ دلار درآمدی نزدیک به چهار میلیارد تومان را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

مسئولان باشگاه فقط در صورت جذب مدافع شش دانگ ایرانی یا خارجی با جدایی انصاری موافقت خواهند کرد، البته آنها با توجه به قطعی شدن جدایی نوراللهی و جدی تر شدن احتمال جدایی عالیشاه نگران انتقادات هواداران و خالی شدن ترکیب دفاعی تیم هم هستند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس صراحتا مخالفت خود با این انتقال را اعلام کرده و گفته من مخالفم اما سیاست و نظر باشگاه بحثی جداگانه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8z9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عابدینی: کسی به من پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را نداده است