تاریخ انتشار: 1395/09/22 14:17
کد خبر: 243480

ادینیو: موفقیت تراکتور مهم‌تر از گلزنی من است

مهاجم برزیلی تراکتورسازی اعلام کرد تلاش می‌کند تا در دیدار برابر سپاهان گلزنی کند.
ادینیو: موفقیت تراکتور مهم‌تر از گلزنی من است

ادر لوسیانو ادینهو درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی با استقلال یک نوع دربی بین دو تیم محسوب می‌شد و همه بازیکنان تراکتور توانستند خیلی خوب بازی کنند و تمرکز کافی را داشتیم.

وی افزود: نیمه دوم خیلی بهت از حریف بودیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم. همه بازی‌ها با استقلال سخت هستند و تراکتور خیلی خوب مقابل این تیم بازی می‌کند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم این‌طور تمرکز لازم را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم همیشه تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم به نتایج لازم دست‌یابیم و در پایان فصل هم به مقام قهرمانی برسیم.

وی درباره شانس‌های گلزنی اش در این دیدار خاطرنشان کرد: بعضی مواقع خوش‌شانس هستی و توپ‌هایت تبدیل به گل می‌شود و برخی موارد هم عکس این موضوع اتفاق می‌افتد. یکی از توپ‌های من را رحمتی مهار کرد و 2 بار هم توپ‌هایم به بیرون رفت.

ادینیو در خصوص دیدار پیش روی تیمش گفت: بازی بعدی تلاش می‌کنم مقابل سپاهان گلزنی کنم ولی مهم‌تر از هر چیزی موفقیت و پیروزی تراکتور است و تمرکز می‌کنم تا در این دیدار به برتری دست‌یابیم و مهم‌تر از گلزنی من برد تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo5oy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای بازیکنان استقلال