تاریخ انتشار: 1395/09/23 11:18
کد خبر: 243325

اشتباه عجیب مهاجم سابق استقلال

مهاجم سابق استقلال و سرمربی مستعفی تیم جوانان استقلال در مصاحبه‌ای که بعد از جدایی از آکادمی استقلال انجام داد، مرتکب یک اشتباه عجیب شد.
اشتباه عجیب مهاجم سابق استقلال
سیاوش اکبرپور بعد از استعفا از هدایت تیم جوانان استقلال در مصاحبه‌ای مفصل بسیاری از اعضای باشگاه استقلال را به باد انتقاد گرفت. رییس هیات مدیره، مدیرعامل، یکی از اعضای هیات مدیره، مدیر حقوقی و مدیر آکادمی باشگاه استقلال از جمله افرادی بودند که توسط اکبرپور به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

 

یکی از مباحثی که اکبرپور در این گفتگو مطرح کرده بود، پرسپولیسی بودن مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است. وی گفته بود: «مسعود معینی در هیأت مدیره استقلال است ولی او عضو خانواده استقلال نیست و یک پرسپولیسی است».

 

اکبرپور در حالی مدعی شده بود معینی عضو خانواده استقلال نیست که نه تنها معینی عضو خانواده استقلال و بازیکن سابق این تیم است، بلکه او عضو تیم قهرمان آسیای استقلال در سال ۱۹۷۰ است.

 

حتی بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مسعود معینی همان بازیکنی است که در دقیقه ۹۲ فینال همان بازی ها و در حالی که نتیجه بازی یک-یک مساوی بود، گل دوم بازی و گل قهرمانی استقلال در آسیا را زده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367v5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زمانی به ناراحتی منصوریان از او