تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:54
کد خبر: 243287

حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بهتر بشناسید

تیم فوتبال السد پرافتخارترین تیم باشگاهی قطر آماده رویارویی با شاگردان منصوریان است.
حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بهتر بشناسید

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2017 حریف السد قطر است. السد با 13 قهرمانی پرافتخارترین تیم باشگاهی قطر به حساب می‌آید و  شاگردان منصوریان کار سختی را پیش رو دارند. 

السد در این فصل مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد و تقابل پورعلی‌گنجی با استقلالی‌ها در این بازی جالب خواهد بود. تیم السد در این فصل نتایج قابل قبولی را گرفته است و اکنون با 27 امتیاز در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.خط حمله السدی‌ها در فصل فوقا العاده بوده است. در خط حمله السد بونجاح، بازیکن الجزایری السد بسیار خطرناک است و اکنون در صدر گلزنان لیگ برتر قطر قرار دارد و مدافعان استقلال باید مواظب این مهاجم آتشین باشند. 

با نگاه به خط میانی السد نیز متوجه خواهیم شد که سکان خط میانی تیم قطری را ژاوی هرناندز، کاپیتان بارسلونا برعهده دارد. ژاوی با تعداد پاس‌های بیشمار خود مدافعان را مجبور می‌کند تا فضای لازم برای مهاجمان السد مهیا شود. خط میانی استقلال باید در بازی خودشان به هر نحوی ژاوی را خنثی کنند و اگرنه کارشان سخت خواهد شد.

با نگاه به عقبه تیم السد متوجه می‌شویم که بازیکنان ایرانی بزرگی در این تیم قطری بازی کردند از جمله این بازیکنان بزرگ می‌توان نام امیر قلعه‌نویی، علی دایی، حمید درخشان، افشین پیروانی، کریم باقری و حسین کعبی را نام برد. 

السد در لیگ قهرمانان آسیا نیز تیمی کم‌افتخار نیست و در کارنامه خود دو قهرمانی در سال‌های 1988 و 2011 را دارد. این باشگاه پرافتخار قطری در حال حاضر زیرنظر فریرا سرمربی پرتغالی کار می‌کند. 

دیدار استقلال تهران با السد 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oejbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد