تاریخ انتشار: 1395/09/23 15:05
کد خبر: 243271

آشنایی با حریفان استقلال خوزستان در آسیا

دو حریف شناخته شده استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا در جدول رقابت‌های کشور خود جایگاه خوبی دارند.
آشنایی با حریفان استقلال خوزستان در آسیا

استقلال خوزستان قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پس از قرعه‌کشی امروز لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های الجزیره امارات و لخویای قطر هم‌گروه شد.

تیم چهارم این گروه پس از دیدار برنده مسابقه نسف‌قارشی ازبکستان و الحد بحرین با تیم الفاتح عربستان مشخص می‌شود. در زیر توضیحی در مورد دو حریف قطعی استقلال خوزستان در این گروه می‌خوانید:

*لخویای قطر

لخویای قطر در لیگ جاری این کشور عملکرد خوبی از خود ارائه کرده و توانسته با کسب 27 امتیاز پشت سر الجیش 28 امتیازی و السد 27 امتیازی در رده سوم قرار بگیرد. هدایت این تیم بر عهده جمال بالماضی مربی الجزایری است. خطرناک‌ترین بازیکن لخویا یوسف العربی مراکشی است که در فصل جاری 13 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.این بازیکن چهار سال سابقه حضور در لالیگا و تیم گرانادای این کشور را دارد.لخویا تیم بسیار سرسختی به نظر می‌رسد چرا که طی 11 بازی فصل جاری متحمل شکست نشده است.

*الجزیره امارات

تیم الجزیره امارات در فصل جاری کار خود را بسیار با قدرت آغاز کرده و توانسته با کسب 26 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول قرار بگیرد. الجزیره صاحب بهترین خط دفاعی و خط حمله لیگ امارات با 6 گل خورده و 28 گل زده است.

هدایت این تیم در فصل جاری بر عهده تن کیک مربی هلندی است. خطرناک‌ترین بازیکن الجزیره علی مبخوت است که در 10 بازی گذشته 15 گل به ثمر رسانده است. همچنین آلمیدای برزیلی یکی از سرشناس‌ترین مهره‌های این تیم اماراتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwdvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در گروه مرگ و کار راحت استقلال در صورت صعود