تاریخ انتشار: 1395/05/01 10:05
کد خبر: 272594

نمی دانم منظور منصوریان چیست!

سرپرست تیم نفت تهران گفت: سعی می کنیم شرایط بازیکنان را با وجود عقب ماندگی از نظر بدنی مهیای حضور در مسابقه کنیم
 نمی دانم منظور منصوریان چیست!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رحیم فخرالدینی، در رابطه با جدایی میلاد فخرالدینی از نفت تهران اظهار داشت: این موضوع به باشگاه مربوط می شود و من هم فقط شنیدم که این بازیکن بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده و جدا شده است. امیدوارم آینده موفقی داشته باشد.

وی درباره شرایط نفت افزود: ما اردوی تدارکاتی خوبی را در کردان برگزار کردیم و یک بازی تدارکاتی با بادران نیز انجام دادیم. خدا را شکر همه بازیکنان در صحت و سلامت هستند و از امروز نیز تمرینات نفت پیگیری می شود تا بازیکنان برای بازی با استقلال آماده شوند. تمرینات نفت تا روز بازی ادامه خواهد داشت و سعی می کنیم شرایط بازیکنان را با وجود عقب ماندگی از نظر بدنی مهیای حضور در مسابقه کنیم.

سرپرست نفت تهران در واکنش به انتقاد منصوریان از نفت مبنی بر اینکه 10 سال است این باشگاه خلاف می کند، تصریح کرد: من مصاحبه منصوریان را نخواندم و نمی دانم منظور او دقیقا چیست. باید دید که منصوریان چه صحبتی کرده و چه منظوری داشته است. 

ایرانیان در پایان گفت: امید زیادی داریم تا در بازی نخست مقابل استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. دایی و دستیارانش به دنبال این هستند که شرایط خوبی را برای تیم به وجود بیاورند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5waj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فخرالدینی: دایی از رفتنم ناراحت شد