تاریخ انتشار: 1395/09/23 15:33
کد خبر: 243259

آشنایی با حریفان ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال ذوب‌آهن نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی در این دوره از مسابقات قرار گرفته است.
آشنایی با حریفان ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا

با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در گروه C با تیم‌های الاهلی عربستان و العین امارات هم‌گروه است و همچنین برنده بازی الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان هم راهی این گروه خواهد شد. 

در این گزارش قصد داریم با هم‌گروه‌های نماینده کشورمان در این گروه آشنا شویم.

* ذوب‌آهن ایران

تیم فوتبال ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی کشورمان به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد و این در حالی است که این تیم به تازگی تغییراتی در کادر فنی خود داشته و با سرمربیگری مجتبی حسینی کارش را ادامه می‌دهد.

ذوب‌آهن در حال حاضر در رده سوم لیگ ایران قرار دارد و از 13 بازی خود 6 برد 3 مساوی و 4 باخت را کسب کرده است. همچنین شاگردان حسینی 12 گل زده و 9 گل خورده دارند.

ذوب‌آهن فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اما موفقیتی کسب نکرد.

* الاهلی عربستان 

الاهلی به عنوان قهرمان لیگ عربستان امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما شرایط این تیم امسال در لیگ عربستان خیلی جالب توجه نیست.

الاهلی از 12 بازی که در لیگ عربستان انجام داده 8 برد یک تساوی و 3 باخت به دست آورده و با 25 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ عربستان است. این تیم 27 گل زده و 12 گل خورده دارد. 

* العین امارات 

العین تیم چهارم جدول لیگ امارات است و این در حالی است که این تیم 3 بازی نسبت به سایر حریفان کمتر انجام داده اما در 8 بازی انجام شده العین 6 برد و 2 تساوی در کارنامه این تیم ثبت شده و در حال حاضر با 20 امتیاز تیم چهارم هستند.

العین 17 گل زده و 9 گل خورده دارد و عمر عبدالرحمان بازیکن این تیم به تازگی جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرده و قطعا جدال این بازیکن تکنیکی با شاگردان مجتبی حسینی از جذابیت‌های لیگ قهرمانان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9bxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک بازیکن استقلال باید سایه به سایه با ژاوی حرکت کند