تاریخ انتشار: 1395/05/01 10:36
کد خبر: 272584

بازی سایپا - پرسپولیس در آزادی برگزار نمی شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که نمی‌توان دیدار پرسپولیس - سایپا را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد
بازی سایپا - پرسپولیس در آزادی برگزار نمی شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، غلامرضا بهروان، در خصوص محل برگزاری دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: ما طبق برنامه‌ای که اعلام کرده‌ایم، این بازی را در ورزشگاه تختی برگزار خواهیم کرد.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها درخواست دارند این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما سایپا که میزبان مسابقه محسوب می‌شود با این مسئله مخالفت کرده است، گفت: اگر قرار باشد بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، ما هم موضوع را بررسی می‌کنیم، اما باتوجه به اینکه روز قبل از این بازی و در روز دوشنبه استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت می‌رود، اجازه نمی‌دهند در فاصله 24 ساعت یک بازی دیگر هم در این ورزشگاه برگزار شود. اگر پرسپولیسی‌ها خودشان بخواهند در این زمینه کاری کنند، موضوع چیزی دیگری است. سازمان لیگ مخالف تغییر برنامه است و ما بازی را در ورزشگاه تختی برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محل میزبانی تیم تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای داده و تمهیداتی اندیشیده‌اند که یکی دو هفته بازی‌های خانگی‌شان را در ورزشگاه اختصاصی‌شان برگزار کنند.

بهروان در واکنش به این موضوع که عکس‌های منتشر شده از ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نشان می‌دهد که این ورزشگاه هم آماده میزبانی نیست، اظهار داشت: ما چند روز پیش هم یک نفر را از سازمان لیگ فرستادیم تا شرایط را بررسی کند. بالاخره تراکتورسازی باید با برخی محدودیت‌ها و در شرایطی خاص از بازی‌هایش میزبانی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشگاه تختی (باغ شمال) می‌تواند از تراکتورسازی میزبانی کند یا نه، گفت: خیر، شورای تأمین با برگزاری بازی در این ورزشگاه مخالفت کرد و ما نمی‌توانیم بدون اجازه شورای تأمین در این ورزشگاه بازی برگزار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbaok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و  2-5-3 ؟