تاریخ انتشار: 1395/09/25 18:38
کد خبر: 242799

به نوراللهی و عالیشاه توصیه می کنم هر چه زودتر به سربازی بروند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا جای خالی نوراللهی و عالیشاه حس می شود اما مسئولان باشگاه و برانکو باید با جذب بازیکنان به فکر پر کردن جای آنها باشند.
به نوراللهی و عالیشاه توصیه می کنم هر چه زودتر به سربازی بروند

به گزارش فرتاک ورزشی،علی پروین در رابطه با گروه بندی مسابقات لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت: «همین که ما 4 تیم در آسیا داریم برای ما خیلی خوب است. دیگر نباید به دنبال این باشیم که کدام تیم با ما هم گروه می شود و باید کجا بازی کنیم. تیم های ما باید در مقابل تمام تیم های آسیا برنده شود. چون ایران از قدیم الایام قدرت اول آسیا بوده و باید این را در رده باشگاهی هم ثابت کند.»

 

وی همچنین درباره سابقه رویارویی پرسپولیس با الهلال عنوان کرد: «در 20، 30 سال اخیر چند باری یادم می آید که پرسپولیس با الهلال بازی کرده و همیشه هم برنده بوده است. حتی خودم چند بار جلوی این تیم مربیگری کرده ام و می دانم که قدرت ما بالاتر از این حرف هاست که بخواهیم از چنین تیمی بترسیم. ما قبلا در خود عربستان هم ترسی از خود این حریفان نداشتیم و می رفتیم و آنجا خیلی راحت با امتیاز برمی گشتیم. این بار هم پرسپولیس مثل آب خوردن این تیم را شکست می دهد.»

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود سرخپوشان در گروه مرگ قرار گرفته اند تصریح کرد: «از این حرف ها نیست. گروه مرگ دیگر چیست؟ از دیروز چند بار شنیده ام که می گویند گروه پرسپولیس سخت است و گروه یک تیم دیگر راحت است چون تمام تیم هایی که به این مرحله رسیده اند قهرمان یا نایب قهرمان کشورشان بوده اند. پرسپولیس باید مثل آب خوردن از این گروه بالا بیاید و امثال الهلال را مثل گذشته شکست دهد.»

 

پروین درباره بازی با تیم های عربستانی در خارج از ایران خاطرنشان کرد: «این اتفاقی است که افتاده و دست خود باشگاه هم نیست. امیدوارم زودتر این موضوع را حل کنند اما من باز هم می گویم برای پرسپولیس خارج از خانه و داخل خانه نباید فرقی داشته باشد. در هر صورت تیمی که بیشترین طرفدار را در آسیا دارد باید پیروز شود. هر جای دنیا که بازی باشد اگر تیم خوب بازی کند می تواند سه امتیاز را بگیرد. البته نه تنها پرسپولیس بلکه فکر می کنم تیم های دیگر هم وضعیت خوبی دارند و امسال برای فوتبال باشگاه های ایران سال خوبی خواهد بود.»

 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره رویارویی استقلال با السد قطر که ژاوی هرناندز را در اختیار دارد بیان داشت: «مطمئن باشید استقلال هم مثل آب خوردن این تیم را شکست می دهد چون در تهران بازی می کند و از حمایت هوادارانش هم برخوردار است. فوتبال ما خیلی بالاتر از قطر است و نباید از این بترسیم که آنها بازیکن سابق بارسلونا را در اختیار دارند. در آسیا دیگر بحث ملی است و استقلال و پرسپولیس برای ما فرقی ندارد. امیدوارم تمام تیم های ایرانی در آسیا از گروه خود صعود کنند.»

 

وی در ادامه به ذکر خاطره ای از جام جهانی 1978 پرداخت و گفت: «وقتی می خواستیم به جام جهانی 78 برویم آنقدر ترساندند و گفتند هلند یک تیم بزرگ است که ما اصلا می ترسیدیم مقابل آنها قرار بگیریم. تازه آن موقع روزنامه ای هم نبود. اما حالا دائما رسانه ها تا قرعه کشی برگزار می شود می نویسند فلان تیم این قدر خرج کرده و فلان بازیکن را دارد. اینها مهم نیست ما نباید بترسیم و باید به فکر موفقیت در هر کشوری باشیم.»

 

پروین در واکنش به جدایی قطعی عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت: «آنطور که شنیدم این دو بازیکن سرباز هستند و چاره ای برای ماندنشان در پرسپولیس نیست. باید مطیع قانون باشیم و در این باره فکر نمی کنم کاری هم از دست برانکو و طاهری بربیاید. به این جوانان فوتبالی توصیه می کنم هر چه زودتر به سربازی بروند و نگذارند سنشان بالا برود. حالا که این دو بازیکن سرباز می شوند بهتر است به تیمی بروند که باعث پیشرفتشان بشود. تراکتورسازی تیم خوبی است و مطمئنا نوراللهی و عالیشاه در آنجا هم می درخشند. ملوان هم قبلا در لیگ برتر بود اما الان در لیگ یک است و خیلی خوب نیست که بازیکنان پرسپولیس آنجا بروند.»

 

وی در خصوص اینکه با جدایی چند بازیکن از پرسپولیس این تیم در نیم فصل دوم به مشکل نمی خورد خاطرنشان کرد: «قطعا جای خالی این بازیکنان حس می شود اما مسئولان باشگاه و برانکو باید با جذب بازیکنان به فکر پر کردن جای آنها باشند. چند بازیکن خوب باید به پرسپولیس بیایند که در آسیا هم دست برانکو خالی نماند. پرسپولیس امسال تیم خیلی خوبی دارد و من فکر می کنم هم در لیگ برتر قهرمان می شود و هم در آسیا. صعود پرسپولیس از گروهش قطعی است و برای اینکه قهرمان شود باید از بازیکنان حمایت کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489zxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای سخت خط میانی پرسپولیس