تاریخ انتشار: 1395/09/26 12:21
کد خبر: 242682

خرید ممنوعه “پرسپولیس” ؛ این ستاره “پرسپولیسی ” می شود؟!

طی چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال پرسپولیسی شدن آندرانیک تیموریان در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی منتشر شده است.
خرید ممنوعه “پرسپولیس” ؛ این ستاره “پرسپولیسی ” می شود؟!

آندرانیک تیموریان ابتدای فصل با قراردادی یک‌ونیم میلیارد تومانی به ماشین‌سازی تبریز پیوست، اما عملکرد موفقیت‌آمیزی در این تیم نداشت. او که آشکارا دچار افت فنی شده، فعلا تیم ملی را هم از دست داده و حتی شرایطش در خود ماشین هم جالب نیست.آندرانیک تیموریان در بازی با پدیده در همان نیمه اول تعویض شد که یک اتفاق تاریخی بود و البته هفته بعدش برابر پرسپولیس اصلا در لیست ۱۸نفره هم قرار نگرفت. شاید همین مساله باعث شده شایعه‌سازان سراغ پیوند دادن آندو و پرسپولیس بروند؛ به خصوص که تیم برانکو به زودی احمد نوراللهی را هم از دست خواهد داد و در پست هافبک دفاعی با مشکلاتی مواجه خواهد شد؛ اما آیا واقعا آندو می‌تواند یک خرید خوب برای پرسپولیس باشد؟

فارغ از اینکه رگ و ریشه تیموریان آبی است و او با انتقال به پرسپولیس دچار مشکلات شدیدی خواهد شد، به نظر نمی‌رسد حضور احتمالی تیموریان در پرسپولیس از نظر «فنی» هم توجیه خاصی داشته باشد. پرسپولیس در این فصل فقط با یک هافبک دفاعی در ترکیب اصلی‌اش بازی می‌کند که انتخاب برانکو هم برای این پست کمال کامیابی‌ نیا است. اصلا همین درخشش کمال و حضور موثر او در میانه میدان باعث شده نوراللهی به صرافت جدایی بیفتد و ترجیح بدهد فعلا خدمت سربازی‌اش را بگذراند. حالا سوال این است که اگر تیموریان، به ویژه با شرایط فعلی‌اش به پرسپولیس بیاید، فیکس خواهد شد؟ و آیا او تاب نیمکت‌نشینی در جمع سرخپوشان را خواهد داشت؟ وقتی یکی مثل نوراللهی که به هر حال جوان است و سابقه ملی خاصی هم ندارد نمی‌تواند نیمکت‌نشینی را تحمل کند، آندو در شرایط مشابه چه‌کار خواهد کرد؟

به علاوه فراموش نکنیم کادرفنی ماشین‌سازی به‌تازگی تغییر کرده و فرهاد کاظمی جای رسول خطیبی را گرفته؛ تحولی که ممکن است شرایط تیموریان در نیم‌فصل دوم را هم دستخوش تغییر جدی کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد طرح اسم آندو کنار باشگاه پرسپولیس، یکی از انبوه شایعات رسانه‌ای در حوالی نقل‌وانتقالات زمستانی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8nwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلترناتیو برانکو برای صید بزرگ نقل و انتقالات