تاریخ انتشار: 1395/09/26 13:04
کد خبر: 242675

مشکل مالیاتی مهاجم محبوب هواداران “پرسپولیس”

محرومیت ۲ جلسه‌ای جری بنسون در آستانه بازی با پرسپولیس تمام شد تا این مهاجم هندوراسی به بازی با تیم سابقش برسد.
مشکل مالیاتی مهاجم محبوب هواداران “پرسپولیس”

جری بنسون به خاطر رفتاری که هنگام تعویض در جریان دیدار با صنعت نفت از هفته یازدهم لیگ برتر در قبال بازیکن حریف انجام داد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۲۲ جلسه محرومیت از همراهی ذوب‎آهن محکوم شد.
مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن این ۲۲ جلسه را در دیدار برابر تیم‌های پیکان و ماشین‌سازی در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر پشت سر گذاشت تا از هفته چهاردهم دیگر منعی برای همراهی تیم اصفهانی در مسابقات لیگ برتر نداشته باشد.
از قضا دیدار هفته چهاردهم ذوب‌آهن برابر پرسپولیس است و این همان تیمی است که جری بنسون با عضویت در آن به چهره‌ای شناخته‌شده در فوتبال ایران بدل شد. بنسون وقتی به اوج شهرت رسید که در دقایق تلف‌شده از هشتاد و یکمین شهرآورد پایتخت با گلزنی برای پرسپولیس این تیم را از شکست برابر استقلال رهانید. ممانعت از باخت به رقیب سنتی کافی بود تا او به فاصله کوتاهی پس از آمدن به فوتبال ایران به محبوبیت زیادی نزد هواداران پرسپولیس برسد. با این وجود، این مهاجم ۲۹ ساله بیشتر از یک فصل در تیم پُرطرفدار پایتخت دوام نیاورد و به ذوب‌آهن پیوست.
جری بنسون پس از جدایی از پرسپولیس بابت برخی مشکلات مالیاتی با تیم سابقش به مشکل برخورد تا جایی که پای ذوب‌آهن نیز به این ماجرا باز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489zam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار ارزشمند رضاییان در بازی برابر پیکان