تاریخ انتشار: 1395/05/01 17:54
بندساز توانمند واجب تر از نان شب
کد خبر: 272513

دانش دکتر جودکی علت اصلی موفقیت پارس جنوبی

تیم فوتبال پارس جنوبی جم، موفقیتش در دو فصل گذشته را مدیون دکتر جودکی می باشد.
دانش دکتر جودکی علت اصلی موفقیت پارس جنوبی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دکتر جودکی که دو فصل قبل، در نیم فصل به بوشهری ها اضافه شده است، با ورودش به باشگاه بازیکنان تیم را از نظر بدنی در شرایط ایده آلی قرار داد و تیم را با کمک کللی فرد به پلی آف لیگ یک رساند که اگر یک گل کمتر دریافت می کردند، دو فصل قبل در لیگ یک بودند.

مدیریت پارس جنوبی که از جودکی رضایت کامل داشت، او را در فصل گذشته نیز در تیم پارس جم حفظ کرد و شرایط بدنی بازیکنان تیم بوشهری به حدی بود که در هر بازی بیش از 9 الی 10 کیلیو متر می دویدند. همین آمادگی بدنی بالا سبب شد تا تیم به راحتی به لیگ یک صعود کند.

جودکی علاوه بر کمک های بدنی که به باشگاه بوشهری انجام داده، مشکلات عدیده ای تیم را نیز به راحتی حل کرد و به نحوی نقش کدخدا را در این تیم اجرا می کرد. گواه این حرف، آقایان رضائیان و پاشازاده هستند که در گفتگو با فرتاک ورزشی، این خبر را تایید کرده اند.

باتوجه به اینکه دلگرم گزینه ی اصلی هدایت پارس جنوبی جم می باشد، بادانش بالایی که دارد و همچنین مدرک A مربی گری آسیا توسط دکتر جودکی می تواند سبب شود تا این دو زوج موفقیت بیشتری در پارس جنوبی داشته باشند و حتی به لیگ برتر صعود کنند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdbqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: از بی انصافی برخی ها ناراحت نیستم/ من اصول حرفه ای را دنبال می کنم

بنگر: مهدی؟ کدام مهدی ؟!
در جریان اتفاقات پرسپولیس نیستم