تاریخ انتشار: 1395/09/27 12:28
کد خبر: 242427

سه افسوس بزرگ پدیده

پدیده که در بازی‌های بزرگ همیشه سه چهره ویژه دارد در بازی با استقلال نتوانست از این سه شانس خود استفاده کند تا با افسوس بازی تهران را ترک کند.
سه افسوس بزرگ پدیده

تیم فوتبال پدیده خراسان که در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را برابر استقلال از خود به نمایش گذاشت در این بازی علیرغم عملکرد در بازی‌های بزرگ خود، از سه فاکتور مهم خود استفاده نکرد و از این سه شانس که نقاط قوتش بود استفاده نکرد.

*خبری از آکروبات ناصحی نبود

رضا ناصحی هافبک چپ پدیده که با قابلیت‌های بالای خود همواره یکی از خستگی‌ناپذیرهای پدیده‌ در بازی‌های بزرگ بوده و با همان قدرت دفاع در حمله نیز کمک حال قدرت هجومی تیمش بوده را معمولا به سانترهای ویرانگر و حرکات آکروباتیکش می‌شناسند. ناصحی در برابر استقلال علیرغم کارهای دفاعی مناسب در کارهای هجومی نتوانست با سانترهایش به پدیده کمک کند که شاید با شرح وظایف وی ارتباط مستقیم داشت. ناصحی در این بازی حرکت آکروباتیک خاصی از خود نشان نداد. 

*عباسیان در حسرت شوت و ایستگاهی

معین عباسیان با شوت‌های سنگین و منحصر به فرد که شاید یادآور روزهای بازی سعید خانی در ترکیب آن روزهای ابومسلم است در فوتبال خراسان خودش را مطرح داده که عدم توانایی گرفتن یک ضرب شوت‌های وی از سوی گلرها وی را تبدیل به فاکتور برتری پدیده در ایستگاهی‌ها و حتی موقعیت‌های شوتزنی وی کرده است. عباسیان که این روزها داعیه تیم‌ملی هم دارد در این بازی نتوانست علیرغم نفوذ از راست استقلال و سانترهای خوب خود از این فاکتورش استفاده کند.

*شاکری و افسوس سرهای طلایی

یونس شاکری که با توجه به فیزیک مناسب و قد بلندش در نقش توپ پخش‌کن در نبردهای هوایی در پدیده به کار گرفته شده و حتی نیم‌نگاهی هم در این فصل برای گلزنی با ضربات سر دارد در بازی با استقلال خیلی زود تعویض شد تا پدیده‌ای‌ها حسرت نبودش در موقعیت‌های آخر بازی را جایی بخورند که بازی مستقیم در پیش گرفته و چه بسا اگر یونس شاکری در آخرین لحظه جای رضا ناصحی بود سانتر سوبا را در دقیقه 92 به تور دروازه استقلال دوخته بود و پدیده دست خالی به مشهد باز نمی‌گشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489xyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر استقلال به مشهد برای رویارویی با سیاه‌جامگان مشخص شد