تاریخ انتشار: 1395/09/27 12:35
کد خبر: 242426

زادمهر: پرسپولیس باید آرامش داشته باشد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید بهترین پشتیبانی را از پرسپولیس برای مسابقات آسیایی داشته باشیم، گفت: در تعطیلات ژانویه به دنبال برگزاری بازی با دو تیم اروپایی هستیم.
زادمهر: پرسپولیس باید آرامش داشته باشد

محمد زادمهر در رابطه با برگزاری جلسه هیئت مدیره گفت: همیشه دغدغه اصلی اعضای هیئت مدیره دفع مشکلات باشگاه و موفقیت تیم است که همه برای رسیدن به آن هدف تلاش می کنیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی، در جلسه اخیر شرایط و برنامه های تیم را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین برنامه را برای موفقیت پرسپولیس تدوین کنیم.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم تا کارها را در آرامش پیش ببریم و مجموعه پرسپولیس آرامش داشته باشد زیرا همین اصل آرامش عامل موفقیت است.
 
زادمهر با اشاره به قرعه پرسپولیس در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: به هر حال مسابقات آسیایی سخت است و در مرحله گروهی باید به مصاف رقبای قدرتمندی برویم. باید در این صورت تدابیری اندیشید تا پشتیبانی به بهترین نحو از پرسپولیس صورت گیرد. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که تیم های مقابل هم مطمئناً حساب ویژه ای روی پرسپولیس باز می کنند.
 
وی در خصوص برگزاری بازی با تیم های مطرح اروپایی در تعطیلات ژانویه نیز گفت: ما می خواهیم پشتیبانی خوبی از پرسپولیس صورت گیرد و برنامه هایمان را با نظر سرمربی تدوین خواهیم کرد. در جلسه اخیر هم تصمیم بر این شد تا با دو تیم مطرح اروپایی بازی کنیم. همچنین قرار است پروازهایی را خودمان برای این تیم ها بفرستیم تا هم هزینه هایمان کم شود و هم دو دیدار خوب را در تهران برگزار کنیم تا هواداران ما خوشحال شوند و هم درآمدزایی برای پرسپولیس صورت بگیرد.
 
وی در پایان در رابطه با جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: فعلا تمرکز روی بازی باقی مانده تیم است و البته در خصوص جدایی بازیکنان سرمربی تیم هم باید نظر بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278xyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوت طاهری از هواداران پرسپولیس