تاریخ انتشار: 1395/09/27 13:28
کد خبر: 242413

کریمیان: با استقلال قرارداد دارم

مهدی کریمیان کاپیتان شیرازی فجر در بازی پایانی به دلیل پایان خدمتش در این تیم و قراردادش با استقلال نتوانست برای تیمش به میدان برود.
کریمیان: با استقلال قرارداد دارم

مهدی کریمیان با اتمام خدمتش بار دیگر بازیکن استقلال محسوب می شود و باید دید آیا به این تیم بازخواهد گشت یا نه؛ او در این خصوص و عدم حضورش در دیدار پایانی نیم فصل با توجه به قراردادی که با استقلال دارد صحبت های جالبی را مطرح کرد. 

 

گفت و گوی ما با بازیکن شیرازی استقلال را می خوانید: 

 

چرا در دیدار پایانی مقابل آلومینیوم برای فجر به میدان نرفتید؟

قرارداد خدمت سربازی ام در تیم فجرسپاسی به پایان رسیده بود و با استقلال قرارداد داشتم و طبق قانون بازیکنی که خدمتش به پایان می رسد باید به باشگاه قبلی اش که قرارداد دارد بازگردد اما منوط بر اینکه استقلال نامه دهد تا نیم فصل که فصل هم همین بازی را شامل می شد بازی کنم که متاسفانه مسئولین باشگاه استقلال جواب نامه را ندادند و من اجازه بازی در این دیدار را نداشتم.

 

با پایان خدمت و بازگشت مجدد به استقلال فکر می کنید در این تیم بار دیگر توپ خواهید زد؟

با استقلال قرارداد دارم و به هر حال هر بازیکنی که سرباز شده به محض آنکه خدمتشان تمام شده به باشگاه قبلی شان بازگشته اند من هم یک قرارداد 2 ساله با استقلال داشتم که تقریبا یک نیم فصلش را در خدمت استقلال بودم و بعد از آن سرباز شدم. در حال حاضر باید برگردم به استقلال و تکلیفم را آنها مشخص کنند. نمی دانم آنها به قولی به من نیاز دارند یا نه اما باید ابتداً به این باشگاه رجوع کنم تا وضعیتم مشخص شود.

 

اگر استقلال رضایت نامه شما را داد بار دیگر به شیراز برمی گردید تا به فجر در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کمک کنید؟

چند پیشنهاد خوب دارم هم از لیگ برتر و هم از لیگ دسته اول اما همانطور که گفتم ابتدا باید ببینم با استقلال به چه نتیجه ای خواهم رسید و وضعیتم آنجا مشخص می شود. فجر در شرایط حساسی قرار دارد و با آمدن شاغلام جان تازه ای گرفته و حیف است این تیم به دسته پایین تر بیفتد و فوتبال شیراز نابود شود و فجر هم به سرنوشت برق دچار شود. برای آقا غلام احترام خاصی قائل هستم و حاضرم هر کاری از دستم برمی آید برای ایشان و تیم فجر انجام دهم. باید مسئولین استان و باشگاه فجر همت کنند و در فجر را ازاین شرایط خارج کنند وگرنه سرنوشت خوبی در انتظار فجر نیست.

 

درباره سربازی و اتفاقات آن صحبت می کنید؟

دیگر هر چه بود تمام شد و صحبتی در این زمینه ندارم. فقط این را می گویم که 2 سال از عمر من هدر رفت و در بهترین شرایطی قرار داشتم و فرصت هایم را از دست دادم اما دیگر نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. وقتی شما در بالاترین سطح فوتبالی تان قرار داشته باشید و عملکردتان خوب باشد و چنین وقفه ای در زندگی تان ایجاد شود خب طبیعی است که ناراحت کننده است. برای بچه هایی که سنشان کم است شاید برگشتن راحت باشد ولی برای من قطعا شرایط خیلی متفاوت و سخت است. 

 

تصمیم دارید که باز در زمین به بازی کردن ادامه دهید یا اینکه فوتبال را کنار خواهید گذاشت و مربیگری می کنید؟

دوست دارم تا زمانی که بدنم به من اجازه می دهد فوتبال بازی کنم. 

 

اگر استقلال تصمیم به نگه داشتن شما داشته باشد در این تیم می مانید؟

قطعا اگر بخواهند در این تیم خواهم ماند. در فوتبال به همه آنچه که می خواستم رسیدم 7، 8 بار با تیم های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن قهرمان شدم و خواسته هایم عملی شده است. می خواهم این یکی، دو سالی که می توانم فوتبال بازی کنم را در تیمی که به آن علاقمندم باشم و بعد فوتبالم را کنار بگذارم. استقلال اگر من نیاز داشته باشد یا تیم هایی که در آنها حضور داشتم و خاطرات خوبی با آنها دارم حاضرم برایشان مجانی بازی کنم و چه بهتر از آنچه که فوتبالم را در یکی از آن تیم ها به پایان برسانم.

 

اگر قرار باشد از فوتبال خداحافظی کنید ترجیح می دهید در استقلال از فوتبال خداحافظی کنید؟

این مربوط به باشگاه استقلال است و باید دید شرایطم چطور رقم خواهد خورد. 

 

آیا باتوجه به سن و سال تان فکر می کنید حضورتان در استقلال شدنی است یا خیر؟

سن یک عدد است و بهترین فوتبالیست های ایران مثل آقای مهدی رجب زاده با درخشش شان این را به همه ثابت کردند که توان بدنی اجازه می دهد تا ایشان همچنان به فوتبالشان ادامه دهند. شما نگاه کنید می بینید که در استقلال بازیکنان جوانی حضور دارند که بعد از یک نیم فصل هنوز نتوانستند خودشان را به شرایط این تیم وفق بدهند و هنوز محیط پذیری شان انجام نشده است در صورتی که من فقط ٦٠ دقیقه براى محیط پذیرى زمان لازم داشتم و در اولین بازیم براى استقلال دقیقه شصتم گل زدم؛ متاسفانه بعد از آن مجبور شدم به خدمت سربازی بروم. اگر قرار باشد در استقلال بمانم قطعا تمام تلاشم را برای کمک به این تیم بکار خواهم بست. اگر هم قرار باشد نباشم قطعا به پیشنهادهای دیگرم فکر می کنم. در این شرایط دنبال چیز خاصی نیستم، خب اگر قرار باشد مساله مالی برایم در اولویت باشد خب به طبع تیم های بسیاری هستند اما به دنبال شرایطی هستم تا در یک فضای آرام یکی، دو سال فوتبالم را به پایان برسانم.

 

حرف پایانی؟

تشکر می کنم از هواداران فجر که در این دو سالی که در اینجا بودم همه جانبه از تیم و بازیکنان حمایت کردند. منتی بر سر کسی بابت حضورم در شیراز نمی گذارم چون خودم خواستم به اینجا بیایم اگرچه من امریه خدمت در ملوان انزلی در لیگ برتر بود اما به خواست خودم اینجا آمدم و تمام تلاشم را سال گذشته به کار بستیم تا این تیم را لیگ برتری کنیم که خب نشد اما اگر قرار است بروم از آنها حلال بود می خواهم و بدون هیچ چشم داشتی در اینجا بودیم و می خواستیم دین مان را به فوتبال شیراز ادا کنیم. امیدوارم فجرسپاسی در لیگ دسته اول بماند و سال بعد هم به لیگ برتر بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mb7gy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبداللهی:السد سخت‌ترین بازی برای استقلال است