تاریخ انتشار: 1395/09/27 14:40
کد خبر: 242386

واکنش خداداد عزیزی به اظهارات اصفهانیان

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:اصفهانیان که رئیس آپارتمان داوری است خودش در مورد مسائل فنی حرف می‌زند و بعد مدعی است نباید به تخصص دیگران ورود کرد.
واکنش خداداد عزیزی به اظهارات اصفهانیان

خداداد عزیزی درخصوص دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی سختی بود و از نظر من یک مسابقه 6  امتیازی را بردیم. از اول هفته به بچه‌ها گفته بودم که این بازی 6 امتیازی است و خدا را شکر که آنها در ک کردند به خصوص در نیمه اول بازی قابل قبولی انجام دادند.

وی افزود: در نیمه دوم 10 نفره شدیم و کار برای ما سخت شد و فکر می‌کنم تیمم در آن دقایق بازی را خوب مدیریت کرد که خوشبختانه 3 امتیاز شیرین را بدست آوردیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت ماشین‌سازی برای شاگردانش انگیزه ایجاد نکرده بود گفت: فکر می‌کنم شیرین‌ترین انگیزه برای شاگردان من بردن بازی بودو  ربطی به حضور کاظمی نداشت. من خودم شاگرد فرهاد کاظمی بودم و احترامش برای من واجب بود. ولی فکر می‌کنم انگیزه بازیکنانم این بود که سه امتیاز بازی را بگیریم.

مدیر فنی سیاه‌جامگان درخصوص اتفاقات داوری گفت: من هر چقدر بگویم باز ایراد گرفته می‌شود، فکر می‌کنم در اواسط نیمه اول یک بازیکن آنها با آرنج به صورت حسین بادامکی کوبید و وقتی از او سوال کردم چرا کارت قرمز نداد بادامکی گفت داور به او گفته شدت ضربه زیاد نبوده است. اما در نیمه دوم بازیکن ما با پا به سینه بازیکن حریف کوبید که اخراج شد. من می‌گویم اگر این صحنه اخراج داشت صحنه نیمه اول هم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. من شب گذشته برنامه شب‌های فوتبالی را دیدم و یک صحنه اصلا پنالتی ما به تصویر کشیده نشد. اگر من به اصفهانیان اعتراض می‌کنم او می‌گوید من باید آمادگی جسمانی بازیکنانم را بالا ببرم فرض کنید بازیکنان من دونده ماراتن بشوند و آمادگی جسمانی‌شان بالا برود. آیا با این اشتباهات روند تیم من تغییر می‌کند؟

عزیزی تاکید کرد: در سه بازی گذشته سه پنالتی ما گرفته نشده و وقتی من اعتراض کردم آقای حسن‌زاده دو جلسه من را محروم کرد. من هم تابع هستم ولی امیدوارم آنها به ما هم حق بدهند. من برای حسن‌زاده و فدراسیون فوتبال احترام قائلم اما در بازی با نفت آبادان و همین بازی دیروز پنالتی ما دیده نشده است. فرض کنید ما دیروز نمی‌توانستیم ببریم و در آن دقایقی که 10 نفره بودیم گل می‌خوردیم، چه کسی پاسخگو بود؟

وی در ادامه گفت‌وگو درخصوص اینکه اعتراض‌اش در بازی گذشته با شکلی نمایش داده شده بود که روی قشنگی نداشت گفت: اشکالی ندارد. وقتی من اعتراض می‌کنم باید پای آن بایستم، قبول دارم اعتراضم غلط بوده ولی از آن طرف اگر شخصی اشتباه می‌کند باید آن را بپذیرد. چطور وقتی ما اشتباه می‌کنیم محروم می‌شویم ولی دیگران اشتباه می‌کنند اتفاقی نمی‌افتد.

عزیزی افزود: کارشناسان داوری و قدیمی‌های قضاوت همگی حرف من را تایید کردند و در برنامه‌های تلویزیونی به پنالتی‌های که برای ما  گرفته نشده اشاره کردند. در بازی دیروز روی عباس عسگری پنالتی شد و در بازی نفت هم همین اتفاق افتاد. در برنامه 90 این اتفاق نشان داده شد و در یک برنامه دیگر شب‌‌های فوتبالی هم عنوان شد که پنالتی ما گرفته نشده است. اصفهانیان که می‌گوید من درمورد تخصص خودم صحبت کنم چرا درمورد تخصص خودش حرف نمی‌زند. من نمی‌دانم مگر اصفهانیان رئیس آپارتمان داوری نیست؟! من در تخصص خودم حرف نزدم ولی شما هم نباید درمورد تیم من صحبت کنید. چشم، من دانش فنی‌ام را بالا می‌برم ولی شما چرا درمورد آمادگی جسمانی بازیکنان من حرف می‌زنید. شما بازیکن تیم ملی بودید و من نمی‌دانستم و از همین‌جا عذر می‌خواهم اما فکر می‌کنم اصفهانیان خودش جواب خودش را داد و عنوان کرد که هر کسی باید در جایگاه خودش صحبت کند.

عزیزی در پایان گفت: اگر شخصی به جای مدیر فنی تیم ملی یا یک بازیکن یا یک مربی فوتبال این حرف‌ها را می‌زد من قبول می‌کردم و دانش فنی را بالا می‌بردم و آمادگی جسمانی بازیکنانم را افزایش می‌دادم اما اصفهانیان که رئیس آپارتمان داوری یا هر چیز دیگری است نباید درمورد تیم من اینگونه صحبت می‌کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd8ek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نوروزی: مصدومیت‌های پیاپی باعث شده ترسو شوم