تاریخ انتشار: 1395/09/27 18:29
کد خبر: 242335

ترکی و پرچمی که بازی را تغییر داد/عکس

حضور محسن ترکی در رأس تیم داوری مسابقه ذوب آهن ـ پرسپولیس با واکنش متفاوت کارشناسان همراه بود

به گزارش فرتاک ورزشی،این داور مشهور و مهم فوتبال ایران که یکی از برترین های تاریخ قضاوت به شمار می رود به تازگی از فهرست الیت خارج شده که علت آن مساله آمادگی بدنی بوده است. ترکی که دو هفته پیش به گفته یک کارشناسان تلویزیونی داوری در همین مورد به چالش کشیده شد در دو مسابقه متوالی دچار اشتباهات کلیدی شده است. 

 

ابتدا در بازی هفته پیش نفت و سایپا و حالا در بازی ذوب آهن ـ پرسپولیس؛ جالب اینکه پرسپولیسی ها هم از نحوه قضاوت ترکی راضی نیستند و کارتی که او در دقیقه 2 به کامیابی نیا داده است را از دلایل شکست خود در اصفهان ارزیابی می کنند چراکه بازیکن تکل زن و درگیرشونده تیمشان با احتیاط بیشتری بازی کرد. همچنین یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس درباره گل تبریزی می گوید: «به عقیده ما اگر آن گل پذیرفته می شد نیمه دوم متفاوتی را به تماشا می نشستیم و شاید پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم طور دیگری بازی می کرد. 

 

 

این در حالی است که ذوب آهنی ها هم می گویند با توجه به تبحر این تیم در ضدحمله در صورت پیش افتادن از حریف در نیمه اول سناریوی بازی کاملا به سود آنها تغییر می کرد و شاید این بازی با گل های بیشتری به سود ذوب آهن به پایان می رسید ... 

 

به هر حال این مسابقه یکی از خاطرات ناخوشایند محسن ترکی در قضاوت رقابت های فوتبال را رقم زد اگرچه با برد ذوب آهن او حالا مشکل بیشتری بابت مردود اعلام کردن گل تبریزی نخواهد داشت. با این اشتباه فاحش باید دید ترکی کماکان در فهرست داورانی که هر هفته به آنها قضاوت می رسد باقی خواهد ماند یا نه.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k959x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور بازی پرسپولیس-ذوب آهن مشخص شد/قضاوت پرحاشیه تکرار خواهد شد؟