تاریخ انتشار: 1395/09/28 20:25
کد خبر: 242079

شاید پرسپولیس موفق نمی شد!

مهاجم سابق پرسپولیس عدم تمرکز را دلیل گل‌نزدن مهاجمان پرسپولیس می‌داند.
شاید پرسپولیس موفق نمی شد!

ادموند بزیک مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است نیمکت این تیم باید برای بازی‌های آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قوی‌تر شود. بزیک در خصوص شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم گفت: «به هر حال باخت هم در فوتبال وجود دارد و پرسپولیس باید یک روز می‌باخت. اعتقاد من این است که هر دو تیم بازی متعادلی انجام دادند و تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود اما در نهایت پرسپولیس روی یک شوت از راه دور شکست خورد. »
او ادامه داد: «هواداران پرسپولیس توقع دارند این تیم در هر بازی برنده شود اما در فوتبال نمی‌توان همیشه برنده بود. بازیکنان این تیم مقابل ذوب‌آهن زحمت ‌کشیدند اما فرصت‌های زیادی نصیب پرسپولیس نشد. به هر حال این بازی تمام شده و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.»

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: «پرسپولیس ها خوب موقعیت سازی می کنند اما در ضربات نهایی دقت لازم را ندارند و به نظر من برانکو باید برای مهاجمانش تمرینات بهتری در نظر بگیرد تا آنها آماده تر شوند. طارمی مهاجم خوبی است و همین قضیه پرسپولیس را در فاز هجومی قدرتمند می کند. وقتی یک تیم چندین موقعیت گل ایجاد می کند این نشان می دهد طارمی مهاجم قدرتمندی است و فقط باید کمی تمرکزش را بیشتر کند. »

او همچنین درباره جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و درخشش در فولاد و حضور بازیکنان اوکراینی گفت: «شاید اگر انصاری در پرسپولیس می‌ماند موفق نمی‌شد و خیلی کم به او بازی می‌رسید. انصاری از لحاظ فوتبالی تصمیم خوبی گرفت که جدا شد، چون بازی در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و وقتی بازیکن جدیدی به این تیم می‌آید نیاز به زمان دارد تا خودش را نشان دهد. پرسپولیس باید در نیم فصل تقویت شود تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتواند نتایج مطلوب کسب کند.»

او ادامه داد: «پریموف چیز خاصی از خودش نشان نداده و به عموما در جریان بازی قرار ندارد. به نظر من زوج طارمی و امیری می تواند برای پرسپولیس موثر تر باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnr7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در انتظار حرکتی جدی در نقل و انتقالات