تاریخ انتشار: 1395/09/28 22:30
کد خبر: 242043

جانشینان غایبان استقلال در جام حذفی چه کسانی هستند؟

این درست که ۱۴ هفته از لیگ شانزدهم گذشته و استقلال و منصوریان، تلورانس زیادی در نتیجه گیری داشته اند ولی ۳شنبه، یکی از دو آزمون جدی و تعیین کننده ادامه یا پایان این همکاری برگزار می شود؛ دوئل با نفت در یک چهارم جام حذفی.
جانشینان غایبان استقلال در جام حذفی چه کسانی هستند؟

استقلال منصوریان برای این بازی، دو غایب ویژه دارد. یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی از حضور در این بازی محروم هستند و منصوریان مجبور است از دو مهره تقریبا ثابت و مورد علاقه اش دست بکشد. تمرینات این چند روز اخیر استقلال و حتی بازی با پدیده، تلاش هایی بودند و هستند تا جانشینان این دو بازیکن مشخص شوند.

در نگاه اول، کسی جز زکی پور جوان را نمی توان به جای یعقوب کریمی متصور شد. زکی پور برابر پدیده بازی کرد و نمایش بدی نداشت و حتی می توان گفت اقتدار دفاعی اش به مراتب بیشتر از کریمی بود. منصوریان برای این پست، امید نورافکن و میثم مجیدی را هم دارد. دومی به تازگی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرینات برگشته و اولی هم هنوز به دلیل اتفاقات تیم جوانان، مورد غضب کادر فنی است.

فرشید اسماعیلی برابر پدیده، ابتدا هافبک چپ بود ولی در اوایل نیمه اول، جایش را با حقدوست تعویض کرد و به سمت راست رفت. منصوریان جای خالی او را با خسرو حیدری پر می کند. حیدری برابر پدیده بازی نکرد تا برای رویارویی برابر نفت در جام حذفی، کاملا آماده باشد.

منصوریان علاقه زیادی به تغییر ترکیبش دارد و به همین دلیل، این احتمال هست که کلا نوع چیدمان استقلال را عوض کند. با توجه به حضور میلاد فخرالدینی در سمت راست نفت و علاقه زیاد او به هجوم، شاید مگویان دوباره مجبور شود تغییر پست داده و از سمت راست خط دفاع به سمت چپ برود. در این صورت، در سمت راست خط دفاع یا خسرو حیدری بازی می کند یا به بهنام برازی بازی داده می شود که احتمال اولی بیشتر است.

اگر حیدری به عنوان مدافع راست بازی کند، آنگاه احتمال یک خط عقب آمدن جابر انصاری و حضور علی قربانی به عنوان زوج کاوه رضایی در خط حمله زیاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vokdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در صورتی که اشتباه فردی صورت نگیرد، استقلال در برابر نفت برنده است