تاریخ انتشار: 1395/09/29 16:09
کد خبر: 241918

علی‌عسگر: بازی با پرسپولیس اذیت‌کننده است

بدون شک پرسپولیس قوی ترین تیم لیگ است که اشتباه مقابل آن ها تاوان سنگینی در پی دارد
علی‌عسگر: بازی با پرسپولیس اذیت‌کننده است

به گزارش فرتاک ورزشی،حمید علی عسگر، بازیکن سابق تیم پرسپولیس در مورد دیدار برابر ماشین سازی که با 3 امتیاز ارزشمند برای این تیم همراه شد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم پایین جدول بودند، این دیدار یک بازی 6 امتیازی برای ما بود؛ خدا را شکر موفق شدیم این بازی 6 امتیازی را ببریم و با امتیازات کامل از بازی خارج شدیم. 

 

هافبک تیم سیاه جامگان در مورد اینکه "گفته می شد بازیکنان این تیم با تمام توان برابر مربی سابق خود فرهاد کاظمی قرار نمی گیرند"، بیان داشت: من بهترین بازی فصلم را مقابل تیم ماشین سازی انجام دادم و نه من چنین بازیکنی هستم و نه فرهاد کاظمی مربی است که تحت تاثیر این شایعات قرار بگیرد. 

 

علی عسگر در مورد دیدار هفته بعدی این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابق خود، عنوان کرد: پرسپولیس امسال قوی ترین تیم لیگ است و در این موضوع هیچ شکی نیست. تیم خیلی قوی و زهرداری است که کوچکترین اشتباه مقابل آن ها سنگین تمام می شود.

 

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: سومین بار است که مقابل پرسپولیس بازی می کنم که یک بار با سیاه جامگان و یک بار با راه آهن بوده است. ولی اولین بار است که در آزادی مقابل پرسپولیس بازی می کنم که حس جالب و البته آزار دهنده ای هم است. بدون شک اگر موفق به گلزنی شوم شادی نمی کنم.

 

وی ادامه داد: برای پرسپولیس در ادامه فصل آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همانطور که استحقاق آن را دارد امسال قهرمان لیگ شود. چون هم تیم خیلی خوبی است و هم هواداران خیلی هوای تیم را دارند ولی جمعه من با سیاه جامگان هستم و برای موفقیت تیم خود تلاش می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkjx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی سابق با خداداد نمی‌سازد