تاریخ انتشار: 1395/09/29 20:37
کد خبر: 241880

نه استقلال و نه پرسپولیس/ پدرم بناست

هافبک تیم نفت تهران گفت: ویسی من را نخواست اما به نفت آمدم و تست دادم و علی دایی فوتبالم را پسندید
نه استقلال و نه پرسپولیس/ پدرم بناست

به گزارش فرتاک ورزشی،در دو هفته اخیر رضا اسدی به پدیده فوتبال ایران تبدیل شده است. جوان 21 ساله، ترکه ای و 190 سانتی متری تیم علی دایی که توانسته دو گل ارزشمند را برای نفت به ثمر برساند. این بازیکن در گفت و گو با کاپ حرفهای جالبی زد که خواندن آن را به شما توصیه می کنیم:

بازی با صبا دو نیمه متفاوت داشت

وی ابتدا درباره آخرین وضعیت نفت پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:

خدا را شکر شرایط تیم عالی است. همه تلاش می کنیم تا مقابل استقلال به پیروزی برسیم. این مسابقه، یکی از مهم ترین بازی های ما می تواند باشد. حتما باید در آن برنده شویم. هافبک دفاعی جوان نفت درباره پیروزی برابر صبا با گل رضا اسدی خاطرنشان کرد: بازی با صبا دو نیمه متفاوت داشت. باد هم می وزید. وقتی باد قطع شد راحت تر بازی کردیم. روی زمین فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. خیلی خوب موقعیت ایجاد کردیم. دستورات مربی را به خوبی اجرا کردیم. درباره گل هم باید بگویم توپ جلوی من افتاد و تواسنتم آن را به گل تبدیل کنم.

13 سالگی با خانواده ام از گرگان به اصفهان رفتم؛ 7 سال در سپاهان بودم

وی در ادامه بیوگرافی خود را گفت:

از نه سالگی فوتبال را در استان گلستان شروع کردم. تا 13 سالگی در آنجا بودم. همزمان در تیمهای زیر 10 و 13 ساله های تیم ملی هم عضویت داشتم. از طریق مربی ام در تیم ملی در سن 13 سالگی اولین قرارداد رسمی ام را با سپاهان به امضا رساندم. همراه با خانواده ام از گرگان به آنجا رفتیم و ساکن شدیم. 7 سال در اصفهان بودیم. خانواده ام بعد از خدا بیشترین لطف را در حقم کردند و دیار خود را به خاطر من تغییر دادند. زمان اقای فرکی به عنوان سهمیه در تیم بزرگسالان بودم. در مقابل نماینده قزوین هم در جام حذفی در بین 18 بازیکن بودم اما مربی بعدی که آمد من را نمی شناخت و نتیجه گرا هم بود. از تیم بزرگسالان دور شدم.

ویسی گفت به تو نیاز ندارم؛ به نفت رفتم و تست دادم

هافبک جوان پیشین سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد:

وقتی آقای ویسی آمد گفت که به من نیازی ندارد و نمی توانیم همکاری مان را ادامه دهیم. سه ماه بدون تیم بودم. من تمام زندگی ام فوتبال است. خواب و خوراک من فوتبال است. پدرم بنا است و وضعیت مالی چندان خوبی هم نداریم و کاملا زندگی متوسطی داشتیم. به همین دلیل نمی خواستم با یک نه فوتبالم را تمام کنم. به باشگاه نفت رفتم وتست دادم و آقای دایی فوتبالم را پسندید.

وی همچنین افزود:

از علی دایی خیلی تشکر می کنم. لطف خدا شامل حالم شد و ایشان هم نشان داد چقدر به جوان ها بها می دهد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم. انشا... خانواده ام تا چند هفته اینده به تهران می آیند تا دراینجا ساکن شوند.

تیم مورد علاقه ام رئال است؛ طرفدار نکونام و باقری هستم

اسدی در پاسخ به این سوال که طرفدار چه تیمی است و الگوهایش چه کسانی هستند بیان داشت:

در ایران طرفدار تیم خاصی نیستم. نه قرمز و نه آبی. من برای تیمی که پیراهنش را می پوشم همه کار می کنم و به آن عشق می ورزم. در فوتبال خارجی هم طرفدار رئال مادرید هستم. علاقمند به بازی جواد نکونام هستم. گل آقا جواد به  رئال مادرید فراموش نشدنی است. همچنین طرفدار کریم باقری هم هستم. در بین فوتبالیستهای خارجی هم بوسکتس، موردیچ و کروس مورد علاقه ام هستند.

وی در پایان گفت:

خدا را شکر حالم خوب است. بازی با استقلال اولین بازی من با تیمهای بزرگ است. استقلال و هوادارانش بسیار قابل احترام هستند. تمام تلاشم را می کنم که بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoejp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داغ نقل و انتقالات/ چراغ سبز یک پرسپولیسی برای پیوستن به استقلال