تاریخ انتشار: 1395/05/01 23:58
شیخ‌ویسی:
کد خبر: 272448

حضور منصوریان در استقلال انگیزه ما را 10 برابر می‌کند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که تیمش در بازی با استقلال تهران برای مساوی بازی نخواهد کرد.
حضور منصوریان در استقلال انگیزه ما را 10 برابر می‌کند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، وحید شیخ‌ویسی در مورد وضعیت فعلی نفت تهران در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت:‌ ما تمرینات را دیر شروع کردیم و بیشتر زمانی که در اختیار داشتیم به تمرینات بدنسازی اختصاص یافت. نتوانستیم زیاد بازی دوستانه انجام دهیم، ولی بعد از هفته چهارم زمان داریم که این عقب‌افتادگی را جبران کنیم.

وی با اشاره به تقابل تیمش با استقلال و علیرضا منصوریان که فصل قبل سرمربی نفت تهران بود، ادامه داد: بازی سختی در پیش داریم، ولی مقابل استقلال باید محکم و جدی بازی کنیم. همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند، ولی حضور منصوریان در استقلال انگیزه ما را 10 برابر می‌کند. به‌هر حال او دو سال سرمربی نفت بود و بازیکنان ما مقابل این مربی انگیزه زیادی دارند.

شیخ‌ویسی راجع به حضور میلاد فراهانی در  نفت تهران و اینکه قرار است کدامیک از آنها درون دروازه قرار بگیرند، اظهار کرد: در نفت کسی از فیکس بودن خود مطمئن نیست. من قبلاً با علی دایی کار کرده‌ام. او معمولاً ترکیب تیمش را چند ساعت مانده به بازی اعلام می‌کند. در این بین هر بازیکنی که انگیزه داشته و در تمرینات و بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، بازی خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش مقابل استقلال برای تساوی بازی خواهد کرد، گفت: با شرایطی که نفت تهران دارد، تساوی هم نتیجه بدی برای ما نیست، ولی ما بدون شک فقط برای برد بازی خواهیم کرد. قطعاً مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e6qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بساط جوجه کباب و شام دسته جمعی منصوریان هم چنان برپاست