تاریخ انتشار: 1395/10/01 13:40
کد خبر: 241507

توصیه شاهرودی به برانکو درمورد کریم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه و برانکو باید از کریم باقری بیشتر استفاده کنند.
توصیه شاهرودی به برانکو درمورد کریم

رضا شاهرودی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن روی یک اتفاق گل دریافت کرد و دیگر نتوانست گل خورده را جبران کند. فکر می‌کنم این تیم در این فصل آنقدر نتایج خوب گرفته است که نخواهیم به این باخت فکر کنیم. این شکست تلنگری به بازیکنان و کادرفنی بود که در ادامه فصل تمرکزشان را بیشتر کنند.

او در ادامه درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه هم گفت‌: باید ببینیم که قانون در باره این مساله چه می‌گوید. اگر قانون می‌گوید که این دو بازیکن باید به سربازی بروند که حرفی در آن نیست. تا جایی که من می‌دانم برانکو و مدیریت باشگاه تلاش خود را انجام دادند که این بازیکنان را نگه دارند. آنها هم به این فکر می‌کنند که در زمان مناسب سرباز شوند تا از فوتبال محو نشوند. فوتبالیست‌هایی بودند که در زمان مناسب به سربازی نرفتند و از فوتبال محو شدند.

شاهرودی در ادامه ‌اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس باید در نیم فصل دو بازیکن خوب خارجی به جای بازیکنان اوکراینی جذب کند تا در ادامه بتواند حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. البته من معتقدم که آقای طاهری و برانکو باید در روند جذب بازیکن از کریم باقری هم که فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد بیشتر کمک بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnd7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اضطراب در وجود طارمی!