تاریخ انتشار: 1395/10/01 14:26
کد خبر: 241491

جلالی: برای نیم‌فصل دوم تغییرات جزئی خواهیم داشت/ به کسب سهمیه آسیا فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که تیمش در حال حاضر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کند.
جلالی: برای نیم‌فصل دوم تغییرات جزئی خواهیم داشت/ به کسب سهمیه آسیا فکر نمی‌کنیم

مجید جلالی در مورد شرایط فعلی پیکان و دو برد اخیر این تیم در لیگ برتر گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازیکنان پیکان انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند. شوق درخشش در تمامی بازیکنان دیده می‌شود و آنها همیشه دنبال پیشرفت هستند. بعد از شکستی که در اصفهان داشتیم دو برد خوب به‌دست آوردیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می‌تواند در فصل جاری سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اظهار داشت: من در ابتدای فصل گفتم که هدف پیکان در لیگ امسال رسیدن به یک ثبات است. وقتی بتوانیم زودتر از حد تصور به آن ثبات برسیم، به هدف‌های بعدی فکر خواهیم کرد. ما الان به کسب سهمیه آسیا فکر نمی‌کنیم و بهتر است که بازی به بازی جلو برویم.

وی در مورد فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر و اینکه آیا پیکان لیست ورودی و خروجی خواهد داشت، گفت: در حال حاضر به فکر آخرین بازی در نیم‌فصل اول مقابل فولاد خوزستان هستیم و بعد از آن به برنامه‌های دیگر خودمان فکر خواهیم کرد. البته ما برای نیم‌فصل دوم تغییرات جزئی خواهیم داشت. ما نمی‌خواهیم تغییرات زیادی را در تیم‌مان ایجاد کنیم.

جلالی در پاسخ به این سؤال که اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در لیگ امسال چه تیمی است، تصریح کرد: فعلاً نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی انجام داد، ولی مثل گذشته نظرم این است که پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان اصلی هستند. در نیم‌فصل دوم معلوم نیست شرایط چگونه پیش خواهد رفت، ولی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یکی از این دو تیم قهرمان خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4von7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاید پرسپولیس موفق نمی شد!